اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه بازی‌های صبای قم در ادامه لیگ برتر فوتسال

صبای قم میزبان راه ساری شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دو دیدار آتی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک بار در خانه و یک بار در میهمانی رقبای لیگ برتری به میدان می‌رود.

صبای قم میزبان راه ساری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه سیزدهم مرداد ماه با رقابت 13 تیم مدعی قهرمانی آغاز شد و تیم‌های لیگ برتری در شش بازی حساس هفته نخست به مصاف یکدیگر رفتند که پیروزی یکی از این بازی‌ها تیم فوتسال صبای قم بود.

صبا که برای برگزاری نخستین بازی خود به شهر تبریز رفته بود تا در مقابل تیم فوتسال شهرداری این شهر بازی کند، در پایان با نتیجه سه بر صفر میزبان را شکست داد.

در این دیدار که در سالن شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار شد، ستاره میدان برای صبای قم علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی‌پوش این تیم بود که به تنهایی دو گل زد و بارها برای بازیکنان تیمش موقعیت گل ایجاد کرد اما با گلی که برادر بزرگ‌ترش یعنی محسن حسن‌زاده به ثمر رساند، این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود صبای قم پایان یافت.

کسب این نتیجه خبر خوشحال‌کننده‌‌‌ای برای طرفداران صبای قم بود و آنهایی که قصد دارند امسال حمایت همه جانبه‌ای از تیمشان برای کسب سهمیه فوتسال باشگاه‌های آسیا داشته باشند، منتظر یکشنبه شب آینده و دیدار با راه‌ساری در خانه هستند.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته دوم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور از ساعت 22 و 30 دقیقه روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه در شش شهر برگزار می‌شود و طی آن صبا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم فوتسال راه‌‌ساری پذیرایی خواهد کرد.

این در حالی است که بعد از دیدار با راه‌ساری که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر علاقمند به صبا برگزار می‌شود، صبای قم در هفته سوم دومین بازی خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

تیم فوتسال صبای قم بعد از بازی خارج از خانه با تیم فوتسال شهرداری تبریز که به برتری سه بر صفر این تیم انجامید و همچنین بازی خانگی که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، از ساعت 22:30 شنبه بیست و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بهشتی مشهد با تیم فوتسال فرش آراء مشهد این شهر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول