اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان خبر داد

ارتقای 7 رتبه‌ای دانشگاه زنجان بین دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان از ارتقای هفت رتبه‌ای دانشگاه زنجان بین دانشگاه‌های کشور خبر داد.

ارتقای 7 رتبه‌ای دانشگاه زنجان بین دانشگاه‌های کشور

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشگاه زنجان همزمان با هفته دولت در نمایشگاه دولت مهر در زنجان شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور در این نمایشگاه انجام شده است، افزود: این نمایشگاه از دوم تا هشتم شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دستاوردهای دانشگاه زنجان در دولت‌های نهم و دهم در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: موفقیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه دو طرح ملی در نمایشگاه دولت مهر در زنجان افزود: این پروژه‌ها توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه زنجان طراحی و در سطح کشور اجرایی می‌شود.

افشارچی از ارتقای هفت رتبه‌ای دانشگاه زنجان بین دانشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: عملکرد این بخش نیز در نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 50 درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: ‌این پروژه‌ها در دانشگاه زنجان عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه رشد سه برابری دانشجویان دوره دکتری در دانشگاه زنجان از دیگر موفقیت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود، افزود: عملکرد این حوزه نیز در نمایشگاه دولت مهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد دو برابری مقالات علمی و پژوهش خاطرنشان کرد:‌ مقالات مختلف در دانشگاه زنجان برای ارائه در مجامع ملی و بین‌المللی در سه سال اخیر دو برابر رشد داشته است.

افشارچی با بیان اینکه تجهیزات آزمایشگاهی و علمی دانشگاه در نمایشگاه دولت مهر ارائه می‌شود، افزود:‌ برای تکمیل و تجهیز و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه زنجان هزینه‌های بسیاری در نظر گرفته شده است.

وی از اختصاص 100 متر مربع در نمایشگاه دولت مهر برای ارائه عملکرد دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: عملکرد مرکز پژوهش، مرکز رشد و چهار دانشکده دانشگاه زنجان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول