اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

صداقت و صراحت خبرنگاری مانند صارمی می‏سازد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند رعایت صداقت در گفتار و صراحت در رفتار را سبب صارمی‏گون شدن خبرنگاران خواند.

صداقت و صراحت خبرنگاری مانند صارمی می‏سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد پنج‌شنبه شب در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم و روز خبرنگار که به همت سپاه پاسداران ناحیه دماوند و با حضور فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دماوند و جمع کثیری از اصحاب رسانه‏های فعال حوزه شرق استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: اصل بی‏طرفی در تهیه خبر ویژگی مهمی است که باید در یک خبرنگار تبلور یابد.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که در کوران مشکلات، اخبار حوزه‏های مختلف را پوشش می‏دهند، با رعایت نکاتی ظریف موفق به جلب اعتماد مردم و مسئولان خواهند شد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: خویشتن‏داری، صبر و حوصله سه شاخص پراهمیتی است که هر فرد فعال در عرصه خبر می‏تواند با سود جستن از آنها به راحتی ارتباطات خود را تقویت کند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: شیوه ارتباط‌گیری نیز از دیگر مقوله‏های مهم در پیشه خبرنگاری است، اگر خبرنگاری در مسیر انجام رسالت خود با ناملایمت‏هایی مواجه شد نباید قطع‏ ارتباط کند، زیرا این امر به زیان خود اوست.

وی تصریح کرد: خبرنگاران دماوندی با وجود همه فراز و فرودها و سختی‏های کار، ارتباط خوبی با مسئولان و دستگاه‏های مختلف دارند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: گاه خبرنگاران از هموار نبودن مسیر ارتباط با ادارات گلایه‏ دارند، در چنین مواقعی هنر خبرنگاران باید نمایان شود که چگونه با وجود این موانع ارتباط خود را با نهادهای مختلف برقرار ‏کنند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: به هر ترتیب در شهرستان دماوند خبرنگاران و خبرگزاری‏های مختلفی فعال هستند اما باید دانست که چرا برخی از آنها موفق و کارآمد ظاهر می‏شوند.

قاسمی‏فرزاد دلیل این موفقیت را کسب اعتماد و تقویت ارتباطات برخی رسانه‏ها با دستگاه‏های مختلف بیان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین امیدبخشی در جامعه اسلامی را عمده وظیفه امروز خبرنگاران فعال ایرانی خواند.

وی ادامه داد: زمانی که دشمنان ایران اسلامی با حربه‏های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مقاصدی پلید نظیر ایجاد خلل در جریان رو به توسعه این کشور را دنبال می‏کنند، خبرنگاران به عنوان افسران فرهنگی باید رویارویی با استکبار جهانی را در دستور کار خود قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: ایجاد نفاق دیگر برنامه مد نظر سلطه‏گران غربی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که قلم خبرنگار می‏تواند علیه این دسیسه‏های مدون دشمن، انسجام ملی را در جامعه اسلامی اشاعه دهد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول