اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر خواستار شد

نامگذاری یکی از خیابان‌های بهشهر به نام خبرنگار

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر پیشنهاد داد که یکی از خیابان‌ها بهشهر به نام خبرنگار نامگذاری شود.

نامگذاری یکی از خیابان‌های بهشهر به نام خبرنگار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی ظهر امروز در سومین همایش تجلیل از خبرنگاران شرق مازندران که در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران متعهد، با سلاح قلم توطئه‌های دشمنان را خنثی و فعالیت‌های دولتمردان را به سمع و نظر امت اسلامی می‌رسانند.

وی افزود: خبرنگاران ایرانی صادق‌ترین خبرنگاران هستند، در جایی که اکنون می‌بینیم خبرها و اتفاقات سوریه تحت سانسور شدید رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های غربی قرار می‌گیرد، اما خبرنگاران ایرانی با ورود به متن حوادث، بهترین و صحیح‌ترین خبرها را با صداقت بیان می‌کنند و اینجا است که خبرنگار متعهد رسالت معنوی و مذهبی خود را ایفا می‌کند.

نماینده دولت در بهشهر با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت حضور خبرنگاران را باید درک کرد، خاطر نشان کرد: برای گرامیداشت مقام خبرنگار و اهمیت این حرفه مقدس، لازم است تا یکی از خیابان‌های بهشهر به نام خیابان خبرنگار نامگذاری شود.

البرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه زلزله‌ای که هفته جاری در آذربایجان شرقی رخ داد و طی آن بیش از 300 هموطن آذری جان خود را از دست دادند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران و رسانه‌های مختلف در اطلاع‌رسانی خدمات دولت در ارتباط با اسکان حادثه دیدگان و کمک‌های پزشکی و غذایی بسیار موفق بوده و پا به پای دولتمردان تلاش می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: این حضور و تلاش قابل توصیف، موجب ارتباط تنگاتنگ بین مردم و مسئولان و حل بسیاری از مشکلات است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول