اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند:

نخبگان ایرانی ثمره انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند، نخبگان امروز ایرانی را ثمره و حاصل انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

نخبگان ایرانی ثمره انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران مجتبی همت‏نجفی شب گذشته در دومین نشست نخبگان رودهن که با حضور بخشدار رودهن، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار رودهن، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن و جمعی از نخبگان در سالن نشست‏های بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار داشت: نخبگانی که امروز در این نشست گرد هم آمده‏اند، بدون وجود امکانات به این جایگاه مهم دست یافته‏اند.

وی ادامه داد: اغلب این نخبگان همان دانش‏آموزانی هستند که چند سال پیش از این در مدرسه‏ محقر شهر رودهن با کلاس‏های درسی تو در تو و تنها با اتکا به رحمت خداوند متعال و توانایی‏های خود به نخبگانی هوشمند تبدیل شده‏اند.

همت‏نجفی اضافه کرد: این دانش‏آموزان با همان امکانات ناچیز، معدل‏های تحصیلی مناسب را کسب و در فعالیت‏های فوق درسی ورزشی، فرهنگی، مذهبی و هنری نیز شرکت می‏کردند.

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند افزود: به خوبی به یاد می‏آورم که این نوجوانان دیروز و جوانان برومند امروز بسیاری از برنامه‏های فرهنگی و هنری را خود به مسئولان مدارس پیشنهاد می‏کردند.

وی ادامه داد: حال همان دانش‏آموزان با گذر از مراحل تحصیلی و کسب مدرک کارشناسی علاوه بر نگاهی ویژه به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، قصد ورود به جبهه‏های دیگری در زمینه خدمت‏رسانی به جامعه‏شان را دارند.

*کارآمدی نخبگان مؤید اسلامی بودن انقلاب است

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند، کسب افتخاری مانند کارآمدی نخبگان جوان را مهر تاییدی بر اسلامی بودن انقلاب ایران در سال 57 دانست.

همت‏نجفی تصریح کرد: نخبگان امروز ایران باید جوانان همراه رسول مکرم اسلام (ص) در دوران صدر اسلام را الگوی عملی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: در آن دوران حساس، جوانان نخبه‏ای در غزوات پیامبر اسلام (ص) استراتژی‏های پیچیده نظامی را طراحی می‏کردند که تجربه چندانی در این زمینه نداشتند.

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به هیاهوی غرب علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: شاید غرب به لحاظ علمی و به واسطه امکاناتی مناسب پیشرفتی محسوس نسبت به ایران داشته باشد اما آنها نمی‏توانند هرگز از ذهن پویای جوان مسلمان ایرانی بهره‏مند باشند.

انتهای پیام/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول