اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

رهنمودهای رهبری زمینه‌ساز تحقق اهداف جامعه نخبگان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: سند چشم‌انداز 1404 و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه‌ساز تحقق اهداف جامعه نخبگان است.

رهنمودهای رهبری زمینه‌ساز تحقق اهداف جامعه نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در آیین ضیافت افطار نخبگان و استعدادهای برتر استان که با حضور مسئولان و نخبگان در هتل پارسیا برگزار شد، با اشاره به اینکه در راستای تسهیل امور پیرامونی زندگی و تحصیل نخبگان اقدامات مؤثر باید صورت گیرد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های همه جانبه از ظرفیت نخبگان در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ملی باید از توان و استعداد نخبگان بیشتر استفاده کند تصریح کرد: باید تلاش شود تا تکریم و احترام نخبگان به سنتی اجتماعی تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه نخبگان کشور باید با تلاش خود انتقام سیاست قدیمی استعمار پیر و استکبار جهانی را در تحقیر ملت بزرگ ایران بگیرند خاطر نشان کرد: میراث پرافتخار علمی و فرهنگی و استعداد کم‌نظیر فرزانگان کشور در طول تاریخ باید برای تجربه و استفاده از آن تبیین شود.

عرب‌انصاری زمینه حضور در مراکز اداری و فضاهای مدیریتی نخبگان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان باید با حمایت و پشتیبانی‌ها شعار نخبه‌پروری را تحقق بخشند.

وی با اشاره به اینکه زمینه استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات در اداره امور استان باید فراهم شود، خاطر نشان کرد: باید برای شبکه‌سازی نخبگان بر اساس نیازهای استان برنامه‌های لازم پیش‌بینی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران استان برای فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نخبگان تلاش کنند اضافه کرد: افزایش حمایت‌های مادی و معنوی از جامعه نخبگان موجب آرامش خاطر و تمرکز این قشر علمی می‌شود.

عرب‌انصاری با اشاره به اینکه از خانواده‌های نخبگان می‌خواهیم که با تلاش خود زمینه‌ساز رشد و شکوفایی فرزندان خود شوند اظهار کرد: برای رشد مراحل پیشرفت، خانواده‌های نخبگان باید از برخی حقوق خود گذشت کنند.

وی با تاکید بر اینکه سند چشم‌انداز افق 1404 و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه‌ساز تحقق اهداف جامعه نخبگان است اظهار کرد: دولت زمینه مناسبی را برای استفاده نخبگان از فضاها و امکانات فراهم کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: در نشست‌های مشترک استانداری و بنیاد نخبگان باید راهکارهای منطقی در راستای تحقق رهنمودهای رهبری و تحقق اهداف دولت و نخبگان ارائه شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول