اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

استمرار در ساختن ایران مهم‌ترین انتظار رهبری از نخبگان

خبرگزاری فارس: یک مخترع جوان گفت: مهم‌ترین انتظار مقام معظم رهبری از نخبگان، استمرار در ساختن ایران اسلامی است.

استمرار در ساختن ایران مهم‌ترین انتظار رهبری از نخبگان

فرشته دیهیم‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهمترین مطالبه‌ای که مقام معظم رهبری از جوانان کشور دارند، چیزی جز این نیست که برای عزت و عظمت کشورمان تلاش کنیم، پس برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مسدود کردن مسیر رشد و تعالی کشورمان از انواع حربه‌ها استفاده می‌کنند و فقط نیروی اراده و ایمان ملت ما می‌تواند مکر آنها را به خودشان برگرداند و توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

این جوان ایده‌پرداز با بیان اینکه ادامه‌دادن پروژه‌های در دست اقدام و ناامید نشدن موجب خشنودی ملت ایران می‌شود، اضافه کرد: قرار گرفتن در مسیر علم و دانش بیش از هر مسئله دیگری موجب خشنودی و رضایت ملت می‌شود زیرا سرافرازی آنها را به دنبال دارد.

دیهیم‌فر با بیان اینکه پشتیبانی مقامات اجرایی و دانشگاهی از نخبگان جوان نیز اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: حمایت به هر شکل اعم از مادی و معنوی جوان را برای توسعه طرح‌ها و گسترش برنامه‌‌ها یاری می‌رساند.

فرشته دیهیم‌‌فر و المیرا پورعلی دو دختر جوانی هستند که کمپراتور پنیوماتیکی هوایی یا همان وسیله اندازه‌گیری اختلافی را ساخته و در تاریخ 28 فروردین امسال در اداره ثبت اختراعات تهران به ثبت رساندند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول