اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 تهران:

سازمان‌های مردم‌نهاد باید حلقه اتصال جوانان و نخبگان باشند

خبرگزاری فارس: مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 تهران گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید حلقه اتصال جوانان و نخبگان باشند.

سازمان‌های مردم‌نهاد باید حلقه اتصال جوانان و نخبگان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان معصومه سادات عمارتی عصر امروز در نشست فصلی انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی نوش‌آباد اظهار داشت: بسیاری هستند که می‌توانند در مسیر توسعه جامعه ایفای نقش کنند، ولی مسیر آن را نمی‌دانند، بنابراین سازمان‌های مردم‌نهاد این اتصال را ایجاد کنند.

به گفته وی برپایی این گونه مراسم بهانه‌ای برای پیوند نسل جوان و پیشکسوتان و باورپذیری قشر جوان هر منطقه است.

رئیس فرهنگسرای امید تهران خاطر نشان کرد: همه ما می‌دانیم آنچه در جهان مایه فخر ماست توجه به گذشته مردم این مرز و بوم است که مردمی دارای فرهنگ هستند پس باید برای پایداری آن توجه بخصوصی و همت دوچندان داشته باشیم.

وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این گونه برنامه‌ها و تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد، گامی در راه رسالتمان که شناساندن فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به جهان است، برداریم.

عمارتی تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه، باید برنامه‌های متنوع فرهنگی را به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ شهروندان از فرهنگ و الگوهای دینی متناسب با شرایط زمان و مکان برنامه‌ریزی کرد.

وی از آرامش در هر جامعه‌ای به عنوان عامل توسعه یاد کرد و افزود: اگر خواهان آن هستیم که آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمتر شود، ضرورت دارد به تقویت بنیان زندگی جوان‌ها از جمله مشارکت‌طلبی و مسئولیت‌پذیری آنها توجه جدی داشته باشیم.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 تهران با اشاره به استقبال گسترده جوانان تحصیلکرده از سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: برای معرفی توانمندی‌های ایران اسلامی، جوانان باید با تکیه بر فرهنگ غنی تاریخ و تمدن ایران اسلامی، بیش از گذشته عزم خود را جزم کنند.

به گفته وی جوانان باید خود را باور کنند و با نگاهی رو به جلو، توانمندی‌های خود را رشد داده، ارتباطات خود را توسعه بدهند و آغاز این مسیر، تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد است.

انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی نوش‌آباد، یک سازمان مردم‌نهاد در حوزه آثار و مفاخر فرهنگی است که دومین نشست فصلی آن برای سال جاری در خانه تاریخی عمارتی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول