اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

مقاومت تنها گزینه مطرح برای مقابله با صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس به معنای دفاع از مقاومت تنها گزینه مطرح برای مقابله با رژیم سفاک و آدم‌کش صهیونیسم محسوب می‌شود.

مقاومت تنها گزینه مطرح برای مقابله با صهیونیسم است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال از ویژگی خاصی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است چرا که امروز می‌بینیم کشورهای سلطه برای شکست مقاومت با همه توان به منطقه آمدند و به خوبی دریافته‌اند که آنچه می‌تواند رژیم غاصب اسرائیل را دچار چالش کند مقاومت جانانه مردم است.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی به معنای دفاع از مقاومت که تنها گزینه برای مقابله با رژیم سفاک و آدم‌کش صهیونیسم محسوب می‌شود و قطعا حضور پرشور مردم در روحیه‌بخشی مردم فلسطین تاثیر شگرفی دارد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه بیان داشت: تحولاتی که امروز در منطقه و در کشورهایی چون بحرین و سوریه به چشم می‌خورد به معنای حمایت جدی از حرکت‌های بیداری اسلامی در منطقه و حمایت از مردم کشورهایی است که برای دفاع از آزادی امروز با همه وجود در میدان حاضر شده‌اند.

سلیمی گفت: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی با تحریم‌های چند لایه به دنبال مأیوس کردن ملت ایران هستند حضور در این راهپیمایی آب پاکی است که روی نقشه‌های آنان پاشیده خواهد شد، این حضور به دشمنان ثابت می‌کند که تحریم نه تنها نمی‌تواند مردم بزرگ ایران را به عقب‌نشینی وارد کند بلکه در ایجاد روحیه استقامت در آنها تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی فردا همچنین برای کسانی که تئوری صلح و سازش با رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند و  با خیال واهی تصور می‌کنند این رژیم سفاک و آدم‌کش قابلیت گفت‌وگو دارد، نشان می‌دهد که تفکر آنان تفکر غلطی است و قطعا مسیر اصلاح امور از طریق مذاکره به نتیجه نخواهد رسید و تنها گزینه این است که ملت‌های ملسمان علیه این رژیم به پا خیزند.

سلیمی با اشاره به اینکه روز قدس باعث انسجام ملت‌ها‌ی منطقه می‌شود گفت: بدون شک همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، تنها مسیر برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های اسرائیل همراهی ملت‌های منطقه و استفاده از ظرفیت ملت‌های مسلمان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول