اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

قدس روز اعلام نفرت عمومی مسلمانان از صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: قدس روز اعلام نفرت عمومی مسلمانان از رژیم صهیونیستی است.

قدس روز اعلام نفرت عمومی مسلمانان از صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در پیامی به مناسبت روز قدس با اشاره به سخنان امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است و روز حکومت اسلامی است؛ روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود.

وی در ادامه این پیام تصریح کرد: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، نشان عمق دوراندیشی وی و بیانگر اعتقاد و پایبندی به وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه این پیام یادآور شد: روز جهانی قدس، یوم‌اللّه است و روز استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: اینک در شرایطی که همه آزادیخواهان جهان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار ایستادگی می‌‌کنند و بیداری اسلامی همه منطقه و دنیا را فرا گرفته است روز قدس باید رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه این پیام خواستار حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شد و گفت: بدون تردید اقشار مختلف مردم متدین و همیشه در صحنه استان همگام با همه روزه‌داران سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای پلید اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول