اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر:

بیش از 8 هزار کارگر ساختمانی بوشهر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: 8 هزار و 700 کارگر ساختمانی در استان بوشهر زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی استان قرار گرفته‌اند.

بیش از 8 هزار کارگر ساختمانی بوشهر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: شرط لازم برای این کارگران داشتن کارت مهارت و پرداخت حداقل بیمه معادل ماهانه 27 هزار و 300 تومان بوده است.

رازه بیان کرد: ترمیم حقوق بازنشستگان بالای 60 سال، بازنگری مجدد بیمه کارگران ساختمانی و باربران و پیگیری امور صیادان و ملوانان در کارهای سخت و زیان‌آور از پیشنهادات و خواست‌های مردم و به‌ ویژه اقشار کم‌توان زیر پوشش است.

وی گفت: حضور نمایندگان مردم در بین کارکنان شعب و ارتباط مستقیم با مردم و مسئولان باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر در جامعه می‌شود که امیدوارم این نشست‌ها ادامه داشته باشد.

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت ارائه خدمات به افراد تحت پوشش اشاره کرد و ادامه داد: به منظور برقراری و پرداخت تعهدات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، برای تحت پوشش قرار دادن صیادان و کشاورزان و نخل‌داران تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس به نتیجه برسد.

سرپرست اداره‌ کل تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 12 میلیارد تومان بیمه بیکاری به مقرری‌بگیران تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

رازه اظهار داشت: در همین حال این میزان اعتبار برای پرداخت بیمه بیکاری به 2 هزار و 33 نفر مقرری‌بگیر پرداخت شده است.

وی افزود: حدود 230 هزار نفر در استان بوشهر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این تعداد در بخش‌های مختلف اقتصادی و ... خدمات تامین اجتماعی را دریافت می‌کنند.

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تلاش ما این است که در راستای خدمات‌رسانی به مردم در بخش تامین اجتماعی بتوانیم بهترین خدمات را در کمترین زمان به جمعیت زیرپوشش خود ارائه کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول