اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

کارگروه اضطراری جبران عقب‌ماندگی بابل تشکیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: قبل از حضور رئیس جمهور به استان، کارگروه اضطراری برای جبران عقب‌ماندگی پروژه‌های شهرستان بابل تشکیل شود.

کارگروه اضطراری جبران عقب‌ماندگی بابل تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار و مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان در مدرسه صدر بابل برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان ماه ایجاد الفت و انسجام اجتماعی است که خداوند قلوب مومنین را به یکدیگر نزدیک و مرتبط کرده است.

وی افزود: وجود چنین جلساتی موجب انسجام اجتماعی است و برای مسئولان به عنوان خدمتگزاران دولت زمینه کسب سربلندی و رحمت بیشتر فراهم شده و هر که خدمتگزارتر باشد سربلندتر است.

امام جمعه بابل بیان داشت: سطح مشکلات شهرستان آنقدر گسترده شده که با تدبیر، بسیار فاصله گرفته، فاصله‌ای زیاد که بین مشکلات و راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات ایجاد شده است.

این مسئول تصریح کرد: اگر پروژه‌های بابل در طرح مهر ماندگار قرار نگیرد حتما ماندگار خواهد بود، زیرا انجام بعضی از پروژه‌های ما 18 سال به طول انجامید.

روحانی بیان داشت: اگر چه بخشی از معضلات ماندگار شهرستان به همت دولت برطرف شد، ولی مشکلات این شهرستان چنان گسترده است که با تدابیر بسیار فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد مراجعه‌کنندگان ما مربوط به اشتغال است، گفت: وجود فارغ التحصیلان جویای کار فراوانی که در شهرستان شاهدیم نشان از این است که تدابیر مسئولان ما در این بخش بسیار کم‌اثر بوده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: چه بسا پروژه‌هایی که در سفر دولت مصوب شده، ولی هنوز کلنگ نخورده و بر روی کاغذ مانده است این در حالی است که در بیشتر شهرستان‌ها پیشرفت فیزیکی 97 درصدی پروژه‌ها را شاهد هستیم.

وی متذکر شد: بابل در بیشتر زمینه‌ها دچار محرومیت و عقب‌ماندگی گسترده‌ای است که هنوز برای عمدی یا غیرعمدی بودن او جوابی نیافتیم که ضروری است کمیسیونی در این باره تشکیل شود.

روحانی اذعان داشت: نخبگان علمی و ورزشی شهرستان ظرفیت‌های بالای شهرستان هستند که باید از همت آنها نه مدرک‌شان به نحو شایسته تقدیر شود، اما تاکنون در این باره غفلت شده و حتی رسانه‌های ما در انعکاس این موفقیت‌ها بسیار کوتاهی کردند که امیدواریم استاندار به صدا و سیما تذکرات لازم را بدهد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول