اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

آزادگان نمونه بارز صبر و استقامت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: آزادگان با تحمل اسارت در اردوگاه‌ها و زندان‌های دشمن، نمونه مثال‌زدنی صبر و استقامت هستند.

آزادگان نمونه بارز صبر و استقامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شاغل در آموزش و پرورش زابل اظهار داشت: هنر آزادگان این است که در شرایطی سخت و دشوار پا از حریم اعتقادات و ارزش‌ها بیرون نگذاشتند و همواره عشق خود را به ولایت‌فقیه و شهدا اثبات کردند.

وی عشق و محبت به خداوند و ائمه اطهار (ع) را رمز پیروزی آزادگان دانست و افزود: دشمن انواع و اقسام ستم‌ها را بر اسرا وارد کرد اما در برابر صبر، ایثار، بردباری و شجاعت آزادگان به زانو در آمد.

مدیر آموزش و پرورش زابل حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: آزادگان امروز هم باید با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب با درایت و بردباری از کشور دفاع کنند.

در پایان مراسم از آزادگان شاغل در مدیریت آموزش و پرورش زابل تجلیل شد.

* سالروز ورود آزادگان برگی درخشان در تقویم است

امام جمعه هیرمند نیز صبح امروز در دیدار با آزادگان سرافراز شهرستان هیرمند اظهار داشت: این روز به عنوان روز بسیار پر خاطره برای رزمندگان و خانواده‌هایشان است و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، برگی درخشان در تقویم ما است.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه بیان داشت: آزادگان سرافراز با دفاع از آرمان‌های امام راحل و ایستادگی بر ایمان قلبی خود در دفاع از میهن اسلامی، کارنامه‌ای درخشان از خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشتند.

وی ادامه داد: این سرمایه‌های گرانبها و ملی، وارثان شهیدان هستند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

امام جمعه هیرمند از آزادگان به عنوان نماد صبر و استقامت در برابر مستکبران یاد کرد و گفت: جوانان امروز و آینده نیازمند مطالعه تاریخ جنگ و شناخت سختی‌ها و رنج‌های آزادگان در زندان‌های بعثی هستند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول