اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

آزادگان شهرستان بهمئی مورد تجلیل قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی 17 آزاده بهمئی مورد تجلیل قرار گرفتند.

آزادگان شهرستان بهمئی مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش ظهر امروز در برنامه‌ای که به مناسبت یاد و خاطره ورود آزادگان برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی دوران سخت و طاقت‌فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پیمود، ایرانی که زنان و مردان غیور آن برای فردای بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ایستادند و جوانان آن در برابر آتش سراسر خشم دشمن سینه سپر کردند.

فرماندار بهمئی اذعان کرد: ایرانی که مردمانش برای استقلال و آزادی جان خود را تقدیم انقلاب کردند و به ندای رهبر خود لبیک گفتند و تا پای جان برای شرف و ناموس خود، عزت و سربلندی و برای امنیت و آسایش خود در برابر نامردان تاریخ ایستادند.

وی افزود: 26 مرداد یادآور بازگشت غرورآفرین و خاطره‌انگیز مردانی است که جسمشان دربند بود، ولی هیچ‌گاه روح و اندیشه بلندشان تسخیر نشد و قلبشان به یاد دین و ایمان و آسمان وطن می‌تپید.

سیاوش با بیان اینکه آزادگان درس استقامت و ایثار به ما آموختند، گفت: جوانان این سرزمین باید از آزادگان ما الگو بگیرند تا بتوانند سختی‌ها و مشکلات سد راه خود را برطرف کنند و بر مصائب فائق آیند.

این مسئول در شهرستان بهمئی عنوان کرد: آزادگان سرافراز ما بهترین زمان عمر خود را که دوران جوانی آن‌ها بود در بدترین شرایط جوی حاکم در سیاه‌چال‌ها و زندان‌های سلولی رژیم بعث عراق سپری کردند و هنگامی که خاطرات آن‌ها را می‌شنویم و یا مطالعه می‌کنیم چنان عذاب دردناکی را تحمل می‌کنیم که این چنین رفتاری با فرزندان ایران داشتند.

فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد: این عزیزان از همه چیز خود گذشتند و پا به دفاع از خاک وطن و دین خود که ناموس وطن بود، گذاشتند.

سیاوش اظهار داشت: آنان دیروز سختی کشیدند تا امروز به راحتی زندگی کنیم و زیر یوغ و سلطه هیچ کس نباشیم و وظیفه داریم زندگی راحت همراه با نشاط برای این عزیزان فراهم کنیم و به نحوی از آنان تجلیل کنیم که شایسته باشد.

در پایان از 17 نفر آزاده شهرستان بهمئی به همراه خانواده‌های آنان با دادن هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول