اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

آزادگان اسوه‌های پایداری ملت‌ها هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: آزادگان اسوه‌های پایداری و مقاومت اسلامی برای نسل‌های بشریت‌ هستند.

آزادگان اسوه‌های پایداری ملت‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی صبح امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه آزادگان در حقیقت اسوه‌های پایداری ملت ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: دلاوری‌ها و پایداری‌های راسخ آزادگان و بسیجیان در ایام دفاع مقدس امروز به عنوان برگ زرین تاریخ نظام اسلامی درخشیده و مایه آبروی ایرانیان هستند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه رژیم گستاخ بعثی با هجوم بی‌رحمانه به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران قصد تصاحب 48 ساعته کشور را داشت، افزود: شجاعت و پایمردی رزمندگان و جوانان سبب شد هیمنه عظیم لشگر، دندان مسلح بعثی شکسته و پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز مطیع و پیرو آرمان‌ها و اصول حقیقی نظام اسلامی و شهدا هستند، تصریح کرد: دشمنان امروز نیز با حضور در جنگ نرم به دنبال انتقام‌گیری از ملت و ارزش‌ها هستند اما قطعا هوشیاری و بصیرت انقلابی مردم پاسخگوی قوی در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان است.

هاشمی با بیان اینکه آزادگان منبعی از خاطرات و دوران‌های تلخ و شیرین دوران اسارت هستند، عنوان کرد: باید با فضاسازی در جامعه عرصه را برای بهره‌مندی از خاطرات و رشادت‌های جانانه آزادگان و رزمندگان سرافراز مهیا کرد و با جان و دل به سخنان آنان گوش فرا داد.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه تداوم سیره انقلاب اسلامی در گرو وحدت، همدلی و تلاش همگانی ملت است، تصریح کرد: استکبار به دنبال این است که با طرح توطئه و نقشه‌های شیطانی جامعه اسلامی را به سوی انحراف و کج‌روی کشانده و سبب سقوط ارزش‌های اسلامی شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان افتخار‌آفرینان عرصه جنگ نرم هستند، بیان کرد: لازم است با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) پا در مسیر مبارزه با کینه‌ورزی‌های دشمنان و معاندان ظالم اسلامی گذاشته و آنان را در دستیابی به برنامه‌ها و اهداف شوم خویش ناکام گذاریم.

هاشمی بیان کرد: قدرت و عظمت والای ایران اسلامی امروز چشم بیگانگان و زیاده‌خواهان عالم را کور کرده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول