اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب مؤتلفه‌اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای:

قدس روز پیروزی مستضعفان عالم است

خبرگزاری فارس: حزب مؤتلفه اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای در خصوص روز جهانی قدس گفت: این روز، روز پیروزی مستضعفان عالم است.

قدس روز پیروزی مستضعفان عالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این بیانیه آمده است: سپاس خداوند بزرگ را که یک بار دیگر به همه ما توفیق درک ماه مبارک رمضان را عنایت فرمود تا با معنویتی که از این ماه کسب کرده‌ایم پیروز میدان مبارزه با شیطان درون و بیرون باشیم.

این بیانیه ادامه می‌دهد: اینک به فضل پروردگار و با تأسی به میراث جاودانه و ارزشمند امام بزرگوار (ره) و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای ‌(مدظله‌العالی) همه با هم همراه با اقیانوس بی‌کران و خروشان امت اسلام و انسان‌های آزاده و حق‌طلب در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد و انزجار خود را نسبت به رژیم نا‌مشروع و ضد بشری صهیونیستی اعلام خواهیم کرد.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین کشتار مردم مسلمان و بی‌دفاع میانمار، و نیز حمایت‌های پنهان و آشکار برخی دول فاسد وابسته به غرب از تروریست‌های سوریه را محکوم نموده و از سازمان ملل می‌خواهیم که ضمن حفظ استقلال خود به وظایف قانو‌نی‌اش عمل نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی امواج خروشان بیداری اسلامی در کشورهای تحت سلطه و ستم، فضا را برای رشد و تعالی، آزادی و استقلال ملت‌ها فراهم آورده و عمر ننگین و سراسر سیاه حاکمان مرتجع و خیانت‌کار منطقه را به پایان رسانده است و به فضل پروردگار پیروزی از آن مستضعفان عالم خواهد بود.

این بیانیه تاکید می‌کند: حزب مؤتلفه اسلامی ضمن شرکت فعال و همه‌جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم شریف این استان نیز دعوت می‌کند با حضور مؤثر و دشمن‌شکن خود بار دیگر حماسه بی‌نظیری به نمایش گذاشته و با حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، برگ زرین دیگری در پرونده پرافتخار خود بیفزایند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول