اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

قدس نماد وحدت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: قدس نماد وحدت مسلمانان است.

قدس نماد وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان به تدبیر امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس مشخص شده و هر ساله مردم سراسر جهان علی‌رغم مخالفت دولت‌های استکباری، خود با برپایی راهپیمایی گسترده و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مخالفت خود را با زیاده‌خواهی‏های رژیم غاصب سرزمین مقدس فلسطین اعلام می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی این تدبیر امام منجر به بیداری اسلامی در تمام سرزمین‌های اسلامی شده است، تا جایی که این بیداری به قلب کشور اسلامی منطقه رسوخ نموده است.

این بیانیه می‌افزاید: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل با حمایت از آمریکا در جای جای جهان دخالت نموده و دست به جنایات بی‌شرمانه‌ای زده که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

این بیانیه با برشمردن برخی از اقدامات خبیث آمریکای غاصب تاکید می‌کند: آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش در فلسطین اقدام به محاصره مردم مظلوم غزه نموده و تمام راه‌های ارتباط این منطقه را با دنیا قطع کرده‌اند و هر روز اقدام به تخریب خانه‌ها و آواره کردن ساکنان مسلمان فلسطین می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار با تجهیز و سازماندهی گروه‌های مسلح مخالف با دولت سوریه و حمایت همه‌جانبه از آن‌ها، جنگ داخلی را در این کشور به وجود آورده است.

در این بیانیه آمده است: آمریکا و صهیونیسم با ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با انواع فتنه و دسیسه‌های داخلی و خارجی، با تمام ارزش‌های انسانی و الهی به مبارزه برخاسته‌اند و مروج بی‌بند و باری در جهان شده‌اند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در همین راستا و همزمان با فرار رسیدن روز جهانی قدس، بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری اعلام می‌دارد: با محکوم کردن تمام جنایات رخ داده در جهان که ردپای صهیونیسم در آن مشاهده می‌شود، همه آحاد مردم خصوصاً دانشجویان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، با تمام توان بر سر آمریکا و همه متحدانش شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد خواهیم زد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول