اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند:

امسال روز قدس به دلیل تحولات منطقه دارای اهمیت بیشتری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند از افزایش چشمگیر اهمیت روز قدس امسال به دلیل تحولات منطقه به ویژه مصر و سوریه خبر داد.

امسال روز قدس به دلیل تحولات منطقه دارای اهمیت بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، عباس نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس امسال اهمیت بسیار زیادی دارد و به نوعی شرایط بسیار تغییر کرده و جهان اسلام در حال تولدی جدید است.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: حضور همه جانبه مردم در این راهپیمایی بار دیگر به استکبار جهانی نشان خواهد داد که ما پای آرمان‌های حضرت امام (ره) هستیم و مردم گتوند نیز نشان داده‌اند در تمام صحنه‌ها حضور دارند و ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

نوری با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و بیت‌المقدس یکی از نمادهای اسلامی ،مسلمانان است و در این روز زخم‌های ستم دیدگان التیام یافته و مبارزین و حامیان مقاومت روحیه مضاعفی به دست می‌آورند و ملت‌های مسلمان جهان در چنین روزی با تأکید بر مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی، سند نابودی رژیم صهیونیستی را امضا می‌کنند.

معاون فرماندار گتوند راهپیمایی روز قدس امسال را به دلیل تحولات زیادی که اخیرا در منطقه رخ داده مهم دانست و اظهار داشت: تحولات اخیر که در مصر، سوریه و خاورمیانه رخ داده و کشور ایران را نیز تحت فشار قرار داده است سبب توجه بیشتر به روز قدس سال جاری شده است.

وی افزود:هر قدر مردم زنده‌تر و شاداب‌تر در این روز در صحنه حاضر شوند سبب خنثی‌سازی بیشتر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول