اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مردم ایران آماده خلق حماسه‌ای دیگر در روز قدس هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: روزه‌داران با خلق حماسه‌ای دیگر در روز قدس، به یاوه‌گویی‌های کشورهای غربی و استکبار جهانی از جمله اسرائیل غاصب جواب دندان‌شکنی می‌دهند.

مردم ایران آماده خلق حماسه‌ای دیگر در روز قدس هستند

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی امروز به مناسبت روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و یک‌بار دیگر رژیم صهیونیست را از اهدافش مأیوس می‌کند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان یکی از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است، ابراز کرد: امام راحل با درایت و هوشمندی این روز را محور وحدت مسلمانان جهان دانستند تا با اتحاد آنان رژیم صهیونیست در دنیا از بین برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) امت‌های متحد اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یکپارچه و متحد می‌شوند تا بتوانند سریع‌تر رژیم غاصب اسرائیل را ریشه‌کن کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امام راحل با نام‌گذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حرکت منسجمی در جهان اسلام آغاز کرد تا اندیشه و افکار صهیونیست را درهم شکند و با تحقق این هدف مردم مظلوم فلسطین با ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل بیت‌المقدس را آزاد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه مسلمانان بیش از 26 روز در ماه مبارک رمضان روزه گرفتند و از کمالات و اخلاق معنوی برخوردارند، یادآور شد: آنان در این مدت با تلاوت قرآن کریم با این کتاب آسمانی انس گرفتند و همین امر موجب ‌شده که مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با آگاهی کامل دینی و مذهبی شرکت کنند.

اسرائیل با اشغال فلسطین، جهان اسلام را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرد

وی با بیان اینکه قوم بنی اسرائیل و یهودیان از تاریخ صدر اسلام با مسلمانان به‌ویژه پیامبر اسلام کینه‌توزی و دشمنی داشتند، بیان کرد: کینه و عداوت آنان ریشه در تاریخ جهان اسلام دارد و مربوط به چندین سال نمی‌شود.

نعمت‌اللهی ادامه داد: یهودیان در نقاط مختلف فلسطین پراکنده شدند و در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی و ساخت و ساز مسکن فعالیت کردند و با انجام دادن این روند به صورت آرام آرام بیشترین زمین‌های فلسطین که سرزمین مقدس پیامبران بود، تصاحب کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: آخرین مرحله کینه‌توزی اسرائیل اشغال فلسطین بود که به زور بخشی از این کشور را از دست آنان گرفتند و با مدعی شدن اسرائیل مبنی بر اینکه فلسطین سرزمین من است جهان اسلام را با چالش‌های جدی روبه‌رو کردند.

مردم ایران با حضور پرشکوه در روز قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند

نعمت‌اللهی خاطرنشان کرد: مردم غیور و دلاور ایران با حضور پرشکوه و باعظمت خودشان در این راهپیمایی دینی و ملی به دشمنان اسلام ثابت می‌کنند که شجاعانه تا آخرین قطره خونشان بر اعتقادات و آرمان‌های حکومتشان ایستاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: آحاد جامعه در این روز با گفتن شعارها، حمایت‌های خودشان را از مردم مظلوم کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، سوریه و لبنان اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حاکمان ظالم کشورهای اسلامی عربی از جمله مصر و بحرین دست نشانده حاکمان استعمارگر صهیونیست هستند که مردم این کشورها در برابر ظلم و ستم آنان به پا خاستند، ابراز کرد: تحقق این امر موجب بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و خنثی شدن نقشه‌های رژیم صهیونیست و حاکمان استعمارگر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای جهان اسلام با کیفیت و کمیت متفاوتی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این روز مردم ایران با حضور منسجم و هدفمند به دولت‌های صهیونیستی و حاکمان دست نشانده آنان در کشورهای اسلامی عربی از جمله بحرین و حاکمان ظالم کشورهای اروپایی نشان می‌دهند که با هوشیاری نقشه‌های آنان را خنثی می‌کنند و به آنان اجازه نمی‌دهند نقشه‌های شوم خود را بر مردم مظلوم فلسطین اجرا کنند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول