اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

راهپیمایی روز قدس زمینه‌های نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری گفت: حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس زمینه‌های نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند و نوید پیروزی را به مردم مظلوم جهان می‌دهد.

راهپیمایی روز قدس زمینه‌های نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند

امیرحسین باقرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاری کردند و ما مقاومت و پیروزی امروز خویش را مرهون ایشان هستیم.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: امروز که نهضت بیداری اسلامی برخی از ملل مسلمان جهان را در برگرفته و ساکنان این کشورها علیه ظلم و ستم حاکم بر کشور خود به ستوه آمده و فریاد آزادی سر می‌دهند، بارقه امیدی در وجود مسلمانان مظلوم فلسطین ایجاد شده است.

باقرنژاد افزود: مسلمانان فلسطین نیز با تاسی از دیگر مسلمانان آزاده، توطئه‌های شیاطین و مستکبران غرب و شرق را با ناکامی مواجه کرده‌اند.

وی همچنین خطاب به مردم شهرستان ری گفت: بر ماست که همگام با دیگر هموطنان عزیزمان روز جمعه در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ری حضور یابیم.

باقرنژاد تصریح کرد: بر ما واجب است که با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب، فریاد هیهات منا الذله خود را به گوش تمامی سردمداران کفر و نفاق دنیا رسانده و همت و جدیت بیش از گذشته خود را در دفاع از ملل مظلوم به ویژه فلسطینیان قهرمان، لبنان، سوریه و بحرین به نمایش بگذاریم.

این گزارش حاکی است، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ری ساعت 11 روز جمعه 27 مرداد از میدان شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول