اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش سپاه صاحب‌الزمان (عج):

انقلاب اسلامی با تمام قوا در مسیر ولایت‌الله در حال حرکت است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران داعیه حاکمیت دین در جهان را مطرح می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی با تمام قوا در مسیر ولایت‌الله در حال حرکت است.

انقلاب اسلامی با تمام قوا در مسیر ولایت‌الله در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی شکیب در همایش حلقه‌های تربیتی صالحین با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان ما در سال‌های دفاع مقدس با پشتوانه فکر دینی محکم در مقابل دشمن ایستادند و مقاومت و پایداری آنها سبب تحقق بسیاری از پیروزی‌های غیر قابل پیش‌بینی بود.

وی با یادآوری این موضوع که تاریخ شیعه همواره شاهد مجاهدت و شهادت بسیاری از بزرگان، علما و شیعیان راستین بوده است، افزود: فکر و اندیشه دینی اعجاز می‌کند، به گونه‌ای که امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت‌های جهان بیدار شده‌اند و مسیر رشد دین‌خواهی در جهان هموار شده است.

معاون تربیت و آموزش سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه اسلام مسلمانان را از پذیرفتن ولایت یهود و نصاری باز می‌دارد، تصریح کرد: براساس نص آیات قرآن بر گردن نهادن ولایت یهود و نصاری انسان را در ردیف آنها قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام ولایت از آن خدا است و پس از آن ولایت از آن پیامبر(ص) و امام معصوم (ع) است، ادامه داد: در زمان غیبت نیز ولایت برعهده اسلام‌شناس جامع‌الشرایطی است که مشخصات علمی، تقوایی و اخلاقی آن در آیات و روایات آمده است.

شکیب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ادامه سلسله ولایت معصومین (ع) داعیه حاکمیت دین را در جهان مطرح می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی با تمام قوا در مسیر ولایت‌الله در حال حرکت است و در این مسیر عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر برخی از کشورهای عربی داعیه اسلامی دارند، اما با پذیرش ولایت آمریکا و صهیونیسم در خط مقابله با اسلام ناب محمدی ایستاده‌اند و با پشتیبانی از استکبار زمینه کشتار مردم افغانستان، عراق، لبنان، غزه و امروز سوریه را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول