اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمانشاه هشدار داد

عرضه محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در حاشیه معابر

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: به راحتی محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در کنار خیابان‌ها عرضه می‌شود و با توجه به برخورد مکرر نیروهای خدوم انتظامی اما این موضوع همچنان تکرار می‌شود.

عرضه محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در حاشیه معابر

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی در نشست ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری با اشاره به اهمیت حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری اظهار کرد‌: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری نقش مهمی در راستای حفظ ارزش‌ها و رشد تولیدات فرهنگی و هنری دارد.

آفتابی تصریح کرد: باید در ابتدا راهبردهای و خط‌مشی‌های این ستاد به طور واضح برای اعضا مشخص شود و همه اعضا با همدلی و احساس تکلیف نسبت به این موضوع اقدام کنند.

وی افزود‌: امروز شاهد آن هستیم که به راحتی محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در کنار خیابان‌ها عرضه می‌شود و با توجه به برخورد مکرر نیروهای خدوم انتظامی‌ اما این موضوع تکرار می‌شود و این نشان‌دهنده این مسئله است که تنها برخورد صرف جوابگو نیست بلکه بخش عظیمی از هدف‌گذاری ستاد باید متوجه برنامه‌ریزی فرهنگی باشد‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد‌: تشکیل جلسات مداوم ستاد حمایت و صیانت اصل اولیه و مهم است و همه اعضا باید حضور فعالی در این ستاد داشته باشند.

وی با تاکید بر فعالیت گروه بازرسی ستاد افزود‌: کمیته نظارت و بازرسی ستاد باید هر چه سریع‌تر فعال شود و ستاد تصمیمات لازم را برای سمت و سو دادن به مسیر را اتخاذ کند‌.

مصیب چراغی نیز با اشاره به موضوع جنگ نرم دشمنان گفت: امروز شاهد هجمه شدید ماهواره‌ای و رسانه‌ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و بخشی از آماج این تبلیغات رسانه‌ای متوجه جوانان است‌، لذا باید با حفاظت و حمایت از فرهنگ و هنر خود مانع تخریب فضای فرهنگی جامعه شد.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه محورهای ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری را متنوع بیان کرد و ادامه داد: محورهای فعالیت این ستاد متنوع است و لذا نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای عملی کردن مصوبات این ستاد هستیم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول