اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

انسجام دستگاه‌ها موجب پیشبرد امور فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بر حفظ انسجام و وحدت میان دستگاه‌ها و نهادها برای پیشبرد امور فرهنگی کشور تأکید کرد.

انسجام دستگاه‌ها موجب پیشبرد امور فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در گردهمایی بزرگ "بدریون روزگار" که با حضور سردار اثباتی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در مباحث فرهنگی انسجام است.

وی با تأکید بر وحدت میان نهادها و دستگاه‌ها در پیشبرد مسائل فرهنگی کشور یادآور شد: مهم‌ترین مسئله در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمن، هدف‌گذاری در امور فرهنگی است.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: برای ترسیم فعالیت‌های فرهنگی باید با عمق و برنامه منسجم حرکت کرد.

محمدحسین شفیعی‌ها عنوان کرد: باید در مسائل فرهنگی، راهکارهای عملی در مسیر شناخت نقاط ضعف و قوت به کار گرفته شود تا در عرصه فرهنگی نیز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

وی تأکید کرد: در مسیر فعالیت‌های فرهنگی نیز قطعا اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که باید برای رسیدن به هدفی مشخص تعامل بیشتری را به کار بست.

شفیعی‌ها خاطرنشان کرد: دغدغه‌مندی همه عناصر فرهنگی در جمهوری اسلامی امری قطعی است و نگاه‌های مسئله‌دار در این عرصه می‌تواند آسیب‌زا باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: اگر باور داریم که همه فرزندان انقلابیم پس باید نگاهی هم‌افزاگونه بین دستگاه‌های مختلف فرهنگی ایجاد کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: صبر و بصیرت دو عامل مهم در فعالیت‌های فرهنگی است که به پیشبرد این امر مهم کمک می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول