اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر:

روند احیای چمن استادیوم وطنی قائمشهر نامطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال قائمشهر از نوع و روند احیای چمن زمین فوتبال استادیوم شهید وطنی قائمشهر ابراز نارضایتی کرد.

روند احیای چمن استادیوم وطنی قائمشهر نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مهدی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی در نشستی خبری در شهرستان قائمشهر با تجلیل از خبرنگاران، در حاشیه مراسم به چالش‌های فراروی فوتبال قائمشهر پاسخ گفت.

وی در پاسخ به آماده نبودن تیم و زمین نساجی و هماهنگ نبودن بازیکنان با توجه به زمان اندک باقیمانده تا آغاز مسابقات با تقدیر از خدمات مهدی پرهام و مدیرعامل باشگاه نساجی اظهار داشت: زمان اندکی تا آغاز مسابقات باقی مانده، زمان حتی برای هماهنگی بازیکنان تیم نیز بسیار محدود است، برای پاسخگویی به نگاه مردم که عاشق فوتبال و تیم نساجی هستند باید هر چه زودتر بدن‌سازی و تمرینات تیم نساجی قائمشهر آغاز شود.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان متولی ورزش فوتبال در این شهرستان از روند پیش رو ناراضی هستم و توجیهی نیز برای مردم برای این وقت کشی‌ها وجود ندارد.

ابراهیمی در پاسخ به آماده نبودن چمن زمین فوتبال استادیوم شهید وطنی قائمشهر که نه تنها به چمن مصنوعی نرسید بلکه کار احیای چمن طبیعی آن نیز به خوبی اجرا نمی‌شود، پاسخ داد: دغدغه اصلی ما احیای زمین است که به علت کمبود اعتبارات با چمن مصنوعی، این زمین موافقت نشد ولی قرار بود سرمایه‌گذار این بخش براساس قراردادنامه به یکی از تعهدات خود که احیای چمن ورزشگاه شهید وطنی به صورت مصنوعی بود عمل کند و در ازاء این قرارداد 35 درصد فروش بلیط بازی‌ها و تبلیغات دور زمین از آن او باشد ولی روند احیای چمن که هم ‌اکنون به صورت طبیعی در دست اجرا است نامطلوب است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی، بارندگی زیاد در قائمشهر، تهیه نشدن کاور چمن، وضعیت زمین نامطلوب‌تر از سال گذشته است.

رئیس هیئت فوتبال قائمشهر با ابراز نگرانی خود و رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر از روند احیای چمن ورزشگاه شهید وطنی تصریح کرد: هزینه نصب چمن مصنوعی در این ورزشگاه 700 میلیون تومان است بر همین اساس، شهرداری و شورای شهر قائمشهر اعلام کرد در صورت تهیه 300 میلیون تومان از هزینه اولیه نصب چمن، باقی اعتبارات از طریق درآمدهای شهری قائمشهر تامین می شود ولی این پیشنهاد تاکنون مورد موافقت قرار نگرفت.

وی همچنین در پاسخ به نارضایتی خبرنگاران از توزیع اعتبارات برای چمن ورزشگاه‌ها در استان مازندران اذعان داشت: من پاسخگوی چگونگی توزیع اعتبارات مدیرکل ورزش و جوانان استان و چگونگی احیای زمین و تمرینات بازیکنان نیستم، فوتبال نساجی به بخش خصوصی واگذار شده و بنده مجری تصمیمات و اداره کننده برنامه‌ها و نحوه برگزاری مسابقات هستم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول