اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار سمنان خبر داد

توزیع سبد غذایی ماه رمضان بین نیازمندان سمنانی

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار سمنان گفت: بسیجیان سمنان با هدف کمک به محرومان، سبد غذایی ماه رمضان را در بین نیازمندان توزیع کردند.

توزیع سبد غذایی ماه رمضان بین نیازمندان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه، محمدهادی مظاهری امروز در این زمینه اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف یاری‌رسانی به محرومان زیر پوشش، تعدادی بسته سبد غذایی ماه رمضان در این پایگاه تهیه شد و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه خانواده‏‌های نیازمند و بی‏‌بضاعت زیرپوشش این پایگاه به طور مستمر مورد توجه و رسیدگی قرار می‏‌گیرند، افزود: به همین منظور با همکاری خیران پایگاه در ماهی که متعلق به امیرالمومنین علی(ع) است و در تبعیت از پیشوای شیعیان سبدهای موادغذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، تن ماهی، رب گوجه، پنیر، خرما و برخی اقلام دیگر تهیه و بین خانواده‏‌های مذکور توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 25 سبد غذایی به همین منظور توزیع شده است، افزود: ارزش مالی بسته‏‌های مزبور بیش از  16 میلیون ریال بوده است.

مظاهری به برنامه‏‌های فرهنگی ورزشی این پایگاه در ایام ماه مبارک نیز اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقه فوتبال جام رمضان از جمله برنامه‏‌های ورزشی است که هر شب بعد از افطار در زمین فوتبال این پایگاه به صورت دوره‏‌ای در بین حلقه‏‌های صالحین بسیج صاحب‏‌الامر(عج) برگزار می‏‌شود.

وی به اجرای برنامه قرائت قرآن مجید به صورت مقابله در شب‏‌های ماه رمضان در مسجد صاحب‏‌الامر(عج) اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه با حضور برادران بسیجی از ساعت 21:30 تا 23 برگزار می‏‌شود.

فرمانده بسیج صاحب‌الامر(عج) سمنان با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت و نشاط و تعالی شجره طیبه صالحین در ایام تابستان برای بسیجیان برقرار است، گفت: طرح نشاط و تعالی همه روزه با برپای و تشکیل کلاس‌های مختلف و برنامه‏‌های ورزشی و تفریحی در این پایگاه برقرار است.

مشاور استاندار سمنان اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی درشب اول حلول ماه مبارک و شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر اقدامات بسیج صاحب‏‌الامر(عج) است که بسیجیان با شربت و شیرینی در چهار راه صاحب‌الامر(عج) از خودروها و عابرین پیاده پذیرایی کردند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول