اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار و به همت شهرداری سرعین

احداث زمین چمن فوتبال سرعین آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین زمین چمن فوتبال سرعین با تخصیص اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به همت شهرداری این شهر آغاز شد.

احداث زمین چمن فوتبال سرعین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم کلنگ‌زنی احداث زمین چمن فوتبال سرعین که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی قابلیت سرعین را در میزبانی مسابقات و اردوهای مختلف تیم‌های ملی و باشگاهی یادآور شد و اظهار داشت: این شهرستان در چند سال اخیر در ایام تابستان به مرکز تمرین و آماده‌سازی تیم‌های ملی و باشگاهی داخلی و برون‌مرزی تبدیل شده است که ما موضوع احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین را به جد دنبال می‌کنیم.

منصور حقیقت‌پور تصریح کرد: ارتفاع مناسب سرعین از سطح دریا، آب و هوای مطلوب و اکسیژن مناسب در این شهر زمینه بسیار مناسبی را برای برپایی اردوهای تیم‌های مختلف ورزشی در سرعین فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک با احداث و راه‌اندازی این مکان نه‌تنها شاهد حضور تیم‌های ملی و باشگاهی داخلی در منطقه می‌باشیم بلکه با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان بستر حضور تیم‌های ورزشی کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس را نیز در سرعین فراهم کرد.

نماینده مردم سرعین در مجلس اضافه کرد: احداث کمپ تیم‌های ملی در این شهر نه‌تنها در رونق اقتصادی منطقه و استان تأثیرگذار است بلکه از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور در برگزاری اردوهای برون‌مرزی تیم‌های ورزشی جلوگیری می‌شود.

به گزارش فارس، عضو مجمع نمایندگان استان با اعلام این‌که در احداث این مجموعه رایزنی‌های لازم با مسئولان کشوری و فدراسیون فوتبال به عمل آمده است، ادامه داد: امیدواریم این افتخار به نام دلاورمرد خطه سبلان علی دایی ثبت شود و بتوانیم با همت و تلاش این اسطوره فوتبال بتوانیم کمپ تیم‌های ملی را در سرعین راه‌اندازی کنیم.

در ادامه این مراسم سرپرست شهرداری سرعین در سخنانی با اشاره به استعداد جوانان سرعین در رشته فوتبال و فوتسال بیان کرد: جوانان فوتبالیست سرعین به رغم استعدادهای درخشان حتی یک زمین خاکی هم برای تمرین و مسابقه ندارند.

نایب حبیبی گفت: ‌در حالی چند تیم فوتبال از سرعین در لیگ برتر استان حضور پرقدرت دارند که برای تمرین و انجام مسابقات مجبورند به شهرهای نیر، اردبیل و حتی نمین با طی مسافت زیاد عزیمت کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته شهرداری سرعین با احداث زمین چمن مینی‌فوتبال در پارک شادی و راه‌اندازی مدرسه فوتبال توانست بسیاری از نونهالان و نوجوانان را جذب این رشته ورزشی کند.

سرپرست شهرداری سرعین تصریح کرد: با افزایش سن ورزشکاران و حضور در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان این محل برای تمرینات بزرگسالان مناسب نبوده و فوتبالیست‌های سرعین ناگزیرند در شهرهای دیگر تمرین کنند.

حبیبی اظهار داشت: به همین منظور با تاکید اعضای شورای شهر سرعین احداث زمین چمن فوتبال برای جوانان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن این فضا در اختیار فوتبالیست‌های سرعین و تیم‌های لیگ برتر کشور برای برگزاری اردوهای مختلف قرار گیرد.

حبیبی تصریح کرد: با تاکید اعضای شورای شهر سرعین و با تزریق اعتبار 500 میلیون تومانی امیدواریم با فعالیت شبانه‌روزی بتوانیم این مجموعه را آماده و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول