اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سرعین صاحب کمپ تیم‌های ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: با همکاری و مساعدت علی دایی شهرستان سرعین صاحب کمپ تیم‌های ملی می‌شود.

سرعین صاحب کمپ تیم‌های ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری در نشست مشورتی با علی دایی در خصوص ایجاد کمپ‌ تیم‌های ملی در شهرستان سرعین بر تسریع در مراحل اجرایی مجموعه ورزشی نور در این شهرستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه با محوریت ایجاد فضای مناسب برای اردوهای ورزشی و توجه به نیازهای ورزشکاران طراحی شده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای آن زمینی در 2 کیلومتری مرکز شهر سرعین و با فاصله تقریبی 20 کیلومتر از پیست اسکی آلوارس در نظر گرفته شده است.

استاندار اردبیل یادآور شد: این پروژه دارای زمین‌های ورزشی استاندارد برای ورزش‌های فوتبال، فوتسال، والیبال و حتی ورزش‌های رزمی و ... خواهد بود که می‌تواند فرصت مناسبی را برای برگزاری اردوها و مسابقات مختلف ورزشی ایجاد کند.

صابری گفت: در خصوص تأمین زمین مورد نظر با مالکان توافق لازم به عمل آمده و جهت تغییر کاربری زمین در نظر گرفته شده و سایر مجوزهای لازم برای این طرح با اولویت مساعدت خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به علاقمندی جوانان مستعد استان به ورزش تاکید کرد: کسب افتخارات متعدد ورزشی توسط جوانان فرهیخته استان در عرصه‌های بین‌المللی نظیر رقابت‌های المپیک رسالت همه ما را برای حمایت هرچه بیشتر از این قشر بیشتر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی دایی نیز در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد استاندار در خصوص اجرای این پروژه بیان داشت: طبق طراحی‌های انجام یافته این پروژه دارای  سه بخش اصلی  ورزشی، اقامتی و فرهنگی بوده و استعداد میزبانی اردوهای تیم ملی فوتبال کشورمان را خواهد داشت.

وی به علاقمندی جوانان مستعد استان به ورزش اشاره کرده و افزود: کسب افتخارات متعدد ورزشی توسط جوانان فرهیخته استان در عرصه‌های بین‌المللی رسالت همه ما را برای حمایت هرچه بیشتر از این قشر سنگین‌تر کرده است.

دایی گفت: در صورتی که زمین مورد نظر در اختیار وی قرار داده شود در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به سرمایه‌گذاری و احداث این کمپ خواهد کرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول