اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبادان:

خبرنگاران واقعیت‌های پنهان را به مسئولان گوشزد می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر آبادان گفت: خبرنگاران، واقعیت‌های پنهان را از چشم مسئولانی که گرفتار کارهای اجرایی‌شان هستند، آشکار و به آنها گوشزد می‌کنند.

خبرنگاران واقعیت‌های پنهان را به مسئولان گوشزد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در آبادان، سیدفیاض موسوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان در سالن سینما نفت آبادان برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران رسالت بسیار خطیر و ارزشمندی را در جامعه بر عهده داشته و باید در انجام وظایف محوله، همه تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه امانتداری از مهمترین ویژگی‌های یک خبرنگار واقعی است، افزود: رسالت خبرنگار و اهمیت کار خطیر این قشر بر هیچکس پوشیده نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: نقد دلسوزانه یک خبرنگار همواره مسئولان را برای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی هدایت کرده و واقعیت‌های پنهان را از چشم مسئولانی که گرفتار کارهای اجرایی‌شان هستند، آشکار و به آنها گوشزد می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب، تمام اخبار رسانه‌های داخلی ما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند، گفت: همین امر رسالت و وظیفه اصلی خبرنگاران را به خود آنها گوشزد کرده و سبب دقت و جدیت حرفه آنها می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول