اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

خبرنگاران سربازان خط مقدم مبارزه در جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: در این برهه از زمان که جنگ نرم دشمن نظام، دین، ولایت و جوانان ما را هدف قرار داده است، مسئولیت خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه در این جنگ نرم، سنگین‌ است.

خبرنگاران سربازان خط مقدم مبارزه در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران جنوب استان کرمان اظهار داشت: اصحاب رسانه در عرصه خبررسانی معضلات و مشکلاتی که در جامعه احساس می‌شد را با چشم تیزبین خود به مسئولان انتقال دادند تا آن‌ها بتوانند در حیطه کاری خود برنامه‌ریزی کنند.

وی خطاب به خبرنگاران افزود: در این برهه از زمان که جنگ نرم دشمن نظام، دین، ولایت و جوانان ما را هدف قرار داده است، مسئولیت اصحاب رسانه به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه در این جنگ نرم، سنگین‌ است.

حسینی با بیان اینکه شما باید با نگاه و نگرش خود با دشمن در این جنگ مقابله کنید، تصریح کرد: تحریم علیه ما از زمانی که نطفه این انقلاب بسته شد وجود داشت و دشمن نظام و مملکت ما را مورد تحریم قرار داده بود.

وی خاطرنشان کرد: استکبار هشت سال جنگ نابرابرانه را بر ما تحمیل کرد و امروز از طریق جنگ نرم وارد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: دشمن به دنبال این است ایده و عقیده را از ما بگیرد و بتواند، نظام ما را از درون از هم بپاشد، اما با توجه به نصایح مقام معظم رهبری دشمن کاری نمی‌تواند، انجام دهند.

حسینی اظهار داشت: ما در جنگ نرم نباید ساکت بنشینیم و همان‌طور که مردم در هشت سال دفاع مقدس با یک بسیج عمومی برای حفظ نظام به پا خواستند در این بحث هم باید برای مقابله با دشمن حرکت کنیم که در این راستا مسئولیت شما سنگین است.

وی با بیان اینکه انتقاد باید به جا باشد و از روی غرض شخصی نباشد، اذعان داشت: خبرنگار به لیل رسالت سنگینی که به عهده دارد، باید استقلال داشته باشد و وابسته به گروه یا حزب نباشد.

حسینی با بیان اینکه خداوند متعال به قلم سوگند خورده است، افزود: نگاه شما به قلم باید ارزشی باشد و با این قلم مطالبی را بنویسید که با رساندن این مشکلات به گوش مسئولان آن‌ها بتوانند در زمینه رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول