اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خنثی شدن توطئه‌های استکبار را موجب می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اهمیت روز قدس و حضور در راهپیمایی روز قدس بر همگان ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز استکبار ستیزی است، افزود: اهمیت مقابله با رژیم اشغالگر قدس از جمله مسائلی است که باید مورد توجه همگان باشد.

فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در فلسطین افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب‌های و بیداری اسلامی حاصل شده در منطقه افزود: انقلاب‌های منطقه موجب بیشتر شدن اهمیت موضوع حضور در راهپیمایی شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه هر سال و به مناسبت روز قدس راهپیمایی از سوی مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به انقلاب‌های منطقه و جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر قدس انجام می‌دهد، اهمیت موضوع راهپیمایی امسال بیشتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان ابهر به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌‌تر راهپیمایی روز قدس افزود: از چند روز قبل جلسات به منظور برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان ابهر تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در شهرستان ابهر به منظور برگزاری راهپیمایی صورت گرفته است، اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم شهرستان ابهر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذارند.

وی در ادامه با اشاره به حضور باشکوه مردم افزود: جایی که مردم در صحنه باشند، دشمن حرفی برای گفتن ندارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول