اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

روز قدس مبدأ بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، یوم‏الله جهانی قدس را مبدأ بیداری اسلامی امروز در منطقه خواند.

روز قدس مبدأ بیداری اسلامی است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: روز قدس بر اساس بیانات گران‏سنگ امام راحل (ره)، روز اظهار وجود اسلام است.

وی ادامه داد: روز قدس روز حکومت اسلامی، احیای اسلام، مبارزه با مستکبران و حرکت امت مستضعف جهانی است.

علاءالدینی، همجواری تاریخ یوم‏الله جهانی قدس و شب‏های پرخیر و برکت قدر را نشانه‏ای برای مسلمانان دانست که همزمان با بیداری آنها در این شب‏های عظیم، جهان نیز در حال بیداری اسلامی است.

امام جمعه دماوند افزود: بر اثر این بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران سال 57 بساط ظلم و جور استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه و به زودی در همه جهان برچیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام‏ستیز وابسته به استکبار چاره‏ای جز پذیرش اسلام ناب محمدی (ص) به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی را ندارند.

علاءالدینی، اجتماع کشورهای مختلف جهان برای حل مشکلات سوریه در ایران را نشانه‏ای از قدرت اسلام و ایران اسلامی خواند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر این قدرت انکارناپذیر به غربی‏ها دیکته می‏شود.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: بازگشت آمریکا به همان مواضع گذشته یعنی تشدید تحریم و تهید نظامی مصداقی از شکست آنها در مقابل جبهه حق است.

*توطئه غربی ـ عربی در سوریه شکست خورد

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه توطئه غربی ـ عربی در سوریه شکست خورده است، گروگانگیری زائران ایرانی را نشانه ضعف تروریست‏ها خواند.

علاءالدینی اظهار داشت: خوشبختانه به حول قوه الهی، دعای خیر مسلمانان آزاده جهان و مقاومت امت اسلامی سوریه این دسیسه مشترک غرب و ایادی منطقه‏ای آنها به ثبت شکست دیگری در پرونده آنها انجامید.

وی ادامه داد: دشمنان در برآوردهای غلط خود تقابل مردم با دولت بشار اسد و یا دست‏کم بی‏تفاوتی آنها را پیش‏بینی کرده بودند.

علاءالدینی اضافه کرد: اما این اطلاعات ناصحیح آنها سرانجامی جز شکست نداشت و در نهایت منجر به عقب‏نشینی شورشیان شد.

*گروگان‌گیری نشانه ضعف تروریست‏ها

امام جمعه دماوند افزود: از این رو، تروریست‏های ضدمردمی مورد حمایت غرب و برخی کشورهای خائن حوزه خلیج فارس برای پوشاندن شکست‏های اخیر خود به گروگانگیری چند تن از زائران ایرانی مبادرت ورزیدند.

وی ادامه داد: مردم ایران و جمهوری اسلامی، دولت و کنگره آمریکا را مسئول سرنوشت زائران در گروگان تروریست‏های سوریه می‏دانند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند، قرار دادن مردم عادی به عنوان سپر دفاعی از سوی شورشیان سوریه را نمونه دیگری از ضعف آنها خواند.

علاءالدینی ادامه داد: دشمنان مردم سوریه و ابزار دست امپریالیسم پس از تحمل شکستی سنگین در دمشق به حلب، دیگر شهر بزرگ و مهم این کشور گریختند.

وی اضافه کرد: اما در حلب نیز شاهد تداوم شکست‏های تروریست‏ها بودیم و در حال حاضر آنها مردم را به عنوان سپر دفاعی خود قرار داده‏اند.

امام جمعه دماوند افزود: مردم سوریه با آگاهی و بصیرت کافی به آشوب‏طلبان پناه ندادند و شکست نهایی آنها را نزدیک‏تر کردند.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول