اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

بیداری اسلامی منطقه نشات گرفته از روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: روز قدس روز نمایش اقتدار مسلمانان جهان در برابر دشمنان است و امروز به برکت این روز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم.

بیداری اسلامی منطقه نشات گرفته از روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌لاسلام حسن ترابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که در اشترینان برگزار شد، ضمن دعوت همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مقاومت مردم و مخصوصاً جوانان و نوجوانان فلسطین مثال‌زدنی است.

وی افزود: روز قدس، روز نمایش اقتدار است و مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس که به ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است، شرکت می‌کنند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: در طول 33 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد به برکت این انقلاب و به برکت خون شهدا خدمات شایانی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است و این در حالی است که دشمنان بر سر راه نظام قرار دارند و سعی می‌کنند که خدمت‌رسانی را کاهش دهند، ولی با این حال و با تشدید تحریم‌ها، نظام اسلامی خدمات بسیاری را به همه مناطق و مخصوصاً مناطق روستایی داشته است.

ترابی خاطرنشان کرد: دولت، مسئولان و مدیران می‌کوشند تا مشکلات مردم حل شود، ولی خشک‌سالی سال‌های اخیر مشکلاتی را به همراه دارد که در پی آن در شهرستان بروجرد 14 روستا با کمبود آب مواجه هستند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول