اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

تفحص از استانداری مازندران دلایل عقب‌ماندگی‌ها را مشخص می‌‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، گفت: طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران برای این است که بدانیم مثلا در حوزه پروژه‌های عمرانی چرا عقب‌ماندگی داریم.

تفحص از استانداری مازندران دلایل عقب‌ماندگی‌ها را مشخص می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی صبح امروز در جمع امامان جمعه، فرمانداران و مدیران ادارات سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه که به‌منظور شرکت در همایش تجلیل از خبرنگاران شرق مازندران آمده بودند، از علت تفحص و تحقیق از استانداری مازندران گفت.

وی تصریح کرد: این حق قانونی نمایندگان مجلس است و ما هم از این حق استفاده کردیم. طرح تفحص را ارائه دادیم. آمدیم تا ببینیم منابع کجا می‌رود و جذب نیرو در استانداری چگونه است. همچنین ببینیم که چرا در حوزه پروژه‌های عمرانی عقب‌ماندگی داریم.

مقیمی افزود: تعجب می‌کنیم که چرا برخی‌ها با این کار کمیسیون عمران و نمایندگان مازندران، 180 درجه تغییر موضع دادند.

عضو خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: تبیین، تحقیق، نویسندگی و مصاحبه‌های خبرنگاران می‌تواند یک کشور را تکان بدهد و باید از این فرصت به دست آمده استفاده کنید.

مقیمی تصریح کرد: باید مخاطب‌محور باشیم و بدانیم خبرنگاری یک شغل تخصصی و حرفه‌ای است و کسانی که مهارت فنی، ادراکی، انسانی و حرفه تخصصی ندارند وارد این عرصه نشوند.

عضو خانه ملت از لزوم فارغ شدن از گرایش‌های سیاسی گفت و اینکه باید بیاییم و میثاق‌نامه‌ای را ببندیم و هم‌قسم شویم تا ببینیم برای توسعه مازندران چه بکنیم.

وی که تنها برای شرکت در همایش تجلیل از خبرنگاران مسافرتی یک روزه به بهشهر داشت در پایان سخنان خود، پیشنهاد داد برای حمایت از خبرنگاران، یک صندوق قرض‌الحسنه مختص خبرنگاران تشکیل شود ضمن آنکه حمایت خود را هم از ساخت مسکن مهر ویژه خبرنگاران شرق مازندران، اعلام کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول