اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

روز قدس نماد مبارزه با صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند، روز قدس را نماد مبارزه با صهیونیسم و اشغالگران نخستین قبله مسلمانان خواند.

روز قدس نماد مبارزه با صهیونیسم است

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در منطقه خاورمیانه محور فسادی به نام رژیم صهیونیستی شکل گرفته و این رژیم، غده‏ای سرطانی است که باید از میان برداشته شود.

وی ادامه داد: یوم‏الله قدس، یادگار متبرک امام راحل (ره) و تعیین ‏شده از سوی ایشان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان هر سال بوده و نمادی برای مبارزه با استکبار و ولد نامشروع آن یعنی رژیم اشغالگر قدس است.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: روز قدس امسال با توجه به مسائل مختلف منطقه خاورمیانه و جهان باید باشکوه‏تر از سالیان گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به تقارن روزهای گرامیداشت مقام خبرنگار با راهپیمایی یوم‏الله قدس، خواستار پوششی مناسب از سوی اصحاب رسانه در این حرکت بزرگ مردمی شد. 

فرماندار شهرستان دماوند همچنین ضمن تبریک سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد سال 1369 بیان کرد: آزادگان سرود آزادی را در زندان‏های بعثی زمزمه کردند.

قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: امید است آزادگان گران‏قدر و معزز همچون دوران مقاومت خود در اسارت همچنان به امر خدمت‏رسانی به مردم بپردازند.

وی تصریح کرد: آزاده واژه‏ای شگرف در فرهنگ واژگان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که به همراه خود معانی دیگری نظیر مقاومت را نیز یدک می‏کشد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول