اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی در 23 و 24 شهریور امسال با حضور صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و صنعت برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری این دهه به نام پیشرفت و عدالت اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سال 88 که این دهه از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شد، پیگیری این گفتمان جدید را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در این راستا این دانشگاه نخستین همایش ملی بررسی ابعاد رهبری امام خمینی(ره) را در خمین برگزار کرده و بنا شد دبیرخانه دائمی این همایش در اداره‌کل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور مستقر شود.

محمد شیرازی‌پور افزود: دست‌اندرکاران این دبیرخانه با توجه به اهمیتی که در این زمینه برای پیگیری مباحث مرتبط با دهه پیشرفت و عدالت قائل بودند، تصمیم گرفتند تا همایش بعدی را در سطح بین‌المللی برگزار کنند.

وی گفت: اکنون با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این کنفرانس در ابعاد بین‌المللی و با موضوع تولید ملی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی با اشاره به روند نام‌گذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری عنوان داشت: نگاهی به این نام‌ها نشان می‌دهد که حوزه اقتصاد در سال‌های اخیر از مهم‌ترین حوزه‌های مورد نیاز کشور است و این روند نشان از هدف‌گذاری دقیق و مستمر با توجه به بعد زمانی و توالی منطقی تحولات دارد.

وی با اشاره به اینکه تولید ملی نیز از مصادیق جهاد اقتصادی است افزود: این موضوع از نکات کلیدی است که کشور ما امروز به آن نیاز دارد.

شیرازی‌پور فعالیت اقتصادی در کشور را نیازمند مطالعات خاص دینی دانست و ابراز داشت: برای جهاد اقتصادی نیاز به الگوی اقتصادی همگون با موازین دین اسلام داریم.

وی گفت: از آنجا که پیشرفت در زمینه تولید ملی به مدیریت صحیح نیازمند است، کنفرانس تولید ملی با رویکرد مدیریتی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی با اشاره به اعلام فراخوان برای شرکت در این مقاله از فروردین‌ ماه اظهار داشت: تا به حال 940 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که این تعداد نشان‌دهنده اقبال عمومی پژوهشگران به این حوزه است.

وی افزود: تاکنون 618 چکیده مقاله توسط دبیرخانه پذیرش شده‌ که ارسال متن کامل مقاله تا 25 مرداد فرصت دارد و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده و متن کامل مقاله را تا این تاریخ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

شیرازی‌پور با اشاره به روند برگزاری این همایش عنوان کرد: در این همایش 130 مقاله به صورت شفاهی به حضار ارائه می‌شود که این تعداد در تراز کنفرانس‌های معتبر جهانی است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های حاشیه‌ای در این همایش از جمله فعالیت‌هایی است که جذابیت حضور در آن را برای علاقه‌مندان عرصه صنعت و اقتصاد بیشتر می‌کند.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی اظهار داشت: برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای است که برای این کنفرانس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه معتبرترین مراکز علمی کشور از این کنفرانس حمایت می‌کنند ابراز داشت: پذیرفته شدن وب سایت کنفرانس مدیریت، نوآوری و تولید ملی در پایگاه اینترنتی نشریه ISC به عنوان معتبرترین نشریه علمی جهان اسلام، نشان‌دهنده اعتبار علمی این کنفرانس است.

شیرازی‌پور ادامه داد: فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تولید ملی، تفکر راهبردی و تولید ملی، الزامات راهبردی و تولید ملی و آسیب‌شناسی تولید ملی از جمله محورهایی هستند که در این کنفرانس به آنها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول