اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 شهریور ماه

نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی در قم برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: دستاوردهای تولید ملی شرکت‌ها و سازمان‌های علمی و صنعتی در نمایشگاهی در استان قم به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی در قم برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت این موضوع در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این کنفرانس‌ها را کمکی برای ارتقای چرخه اقتصاد کشور دانست و ادامه داد: در این کنفرانس برنامه‌های جانبی مختلفی اجرا خواهد شد که نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی از جمله آن است.

مجتبی علیشاهی ابراز داشت: در این نمایشگاه تعدادی از مخترعین و برندهای خاص دعوت شده‌اند تا پژوهشگران با اقدامات عملی در حوزه تولید ملی و اختراعات سال‌های اخیر نخبگان کشور آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم تا افرادی که در حوزه تولید ملی فعالیت دارند، تشویق شوند.

مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی گفت: تولیدکنندگان در عرصه صنعت نیروهای با ارزشی هستند که کشور را در مسیر خودکفایی یاری داده و راه‌های عزت را برای ملت ایران باز می‌کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه 23 شهریور همزمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی با حضور مخترعین و نخبگان عرصه علم و صنعت در مجتمع یاوران مهدی(عج) برپا خواهد شد و تا 24 شهریور ماه ادامه دارد.

علیشاهی اظهار کرد: برای این نمایشگاه 20 غرفه پیش‌بینی شده است که ظرفیت افزایش تعداد تا 50 غرفه نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله تولید ملی خاطر نشان کرد: تامین خودکفایی در علوم، فنون، صنعت، کشاورزی و نظامی به صورت جدی باید مورد نظر تمام فعالان عرصه اقتصادی و عموم مردم باشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای تولید ملی ابراز داشت: مسائلی مانند فقرزدایی و رفاه عمومی مردم جز با توسعه تولید ملی محقق نمی‌شود.

وی گفت: در سند چشم‌انداز نیز به این موضوع تاکید شده که در 1404 باید شاهد ایرانی باشیم که نخستین قدرت علم، فن‌آوری و اقتصادی منطقه باشد و این موضوع نیازمند شکوفا شدن صنعت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول