اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان خبر داد

ارائه لایحه پدافند غیرعامل به شورای شهر زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان از ارائه لایحه طرح جامع مقابله با حوادث طبیعی و پدافند غیرعامل به شورای شهر زنجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارائه لایحه پدافند غیرعامل به شورای شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به زلزله آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به دست و پنجه نرم‌کردن زنجان با حادثه زلزله طارم مشکلات موجود در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی قابل لمس است.

وی به همکاری شهرداری زنجان با ستاد معین تشکیل شده در شهر هریس اشاره کرد و افزود: براساس درخواست مدیرکل مدیریت بحران استان تجهیزاتی از شهرداری برای کمک به منطقه اعزام شده است.

سرپرست شهرداری زنجان به حادثه‌خیز بودن شهر زنجان اشاره کرد و گفت: شهرداری به زودی لایحه طرح جامع مقابله با حوادث طبیعی و پدافند غیرعامل را تهیه و به شورا ارائه می‌دهد.

وی وجود طرح جامع مقابله با حوادث طبیعی را در شهرها موجب به حداقل رساندن تلفات و خسارت‌ به هنگام وقوع حادثه اعلام کرد.

یگانه از اختصاص بودجه برای پروژه‌های عمران شهری از اعتبارات استانی خبر داد و اضافه کرد: این بودجه برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در نظر گرفته شده است.

وی پل غیرهم‌سطح سیدالشهدا، تکمیل دو ایستگاه آتش نشانی، تکمیل سالن چند منظوره مدیریت بحران شهر زنجان، تکمیل غسالخانه 400 نفره بهشت زهرا و تکمیل طرح زنجان کوه را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که استانداری زنجان به آنها اعتبار تخصیص داده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به سخنان مطرح شده در مورد بالا آمدن سطح آب‌های زیرزمینی در برخی مناطق شهر گفت: وظیفه شهرداری فقط در امور دفع آب‌های سطحی است.

وی موضوع بررسی بالا آمدن آب‌های زیر زمینی را نیازمند مطالعات خاص عنوان کرد که در حیطه وظایف آبفا است.

یگانه با اشاره به تشکیل جلسه در حضور استاندار زنجان در مورد 17 هکتار از اراضی اشغال شده در پارک ملت توسط آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با توسل به یک مصوبه هیئت امنایی اقدام به تصرف زمین‌ها کرده است.

وی اراضی موجود در پارک ملت را متعلق به شهرداری و در واقع عموم مردم اعلام و تصریح کرد: آموزش و پرورش فقط حق اعمال حاکمیت بر یک هکتار از ارضی این منطقه را دارد.

سرپرست شهرداری زنجان اضافه کرد: شهرداری برای اراضی 17 هکتاری موجود در منطقه برنامه دارد و در صدد ایجاد فضای سبز برای شهروندان در این منطقه است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول