اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده و کارشناس رسانه‌ای مازندران:

نماز عید فطر متمرکز در مازندران برگزار شود

خبرگزاری فارس: نویسنده و کارشناس رسانه‌ای مازندران گفت: برای ایجاد انسجام و تحکیم برادری، نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز در مازندران برگزار شود.

نماز عید فطر متمرکز در مازندران برگزار شود

ایرج نیازآذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: نماز عید سعید فطر به عنوان یکی از مهم‌ترین جلوه‌های شعائر دینی و مذهبی مسلمانان، نقش بسیار مهمی در انسجام و تحکیم برادری بین مومنان دارد.

وی افزود: امروزه نماز پرشکوه عید فطر به طور جداگانه و غیرمتمرکز در مساجد مازندران برگزار می‌شود در حالی که برگزاری یکپارچه و متمرکز این نماز آثار و فواید فراوانی برای جامعه اسلامی به همراه دارد.

نیازآذری بیان داشت: برای هرچه باشکوه برگزار شدن نماز عید فطر، پیشنهاد می‌شود از هم‌اکنون با تشکیل ستاد و اطلاع‌رسانی مناسب، زمینه حضور هرچه باشکوه مردم در نماز عید سعید فطر فراهم شود.

وی تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ سخت‌کوشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی می‌خواهد و تغییر شیوه سنتی به یکپارچه مقاومت‌هایی را به همراه دارد اما به مرور اثرات سازنده و ارزشمند برگزاری نماز یکپارچه عید سعید فطر شادابی و نشاط معنوی برادران و خواهران ایمانی را به همراه دارد.

کارشناس رسانه‌ای مازندران از مسئولان خواست با طرح چند سوال اساسی و بهره‌مندی از نظرات مردم در هرچه باشکوه برگزار شدن نماز عید فطر در مازندران اقدام کنند.

نیازآذری نقش گروه‌های مختلف در برگزاری نماز باشکوه عید فطر، ضرورت برگزاری یکپارچه نماز عید فطر برای انسجام اسلامی، چگونگی آداب و دستورات وارده بر نماز عید فطر، نقش تبلیغات محیطی، منابر، خطبا، تریبون‌های عمومی، پیامک، رسانه‌های گروهی، اطلاع‌رسانی چهره به چهره، نقش مومنان روزه‌دار، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و تشکل‌های مذهبی، روحانیون، نخبگان، مداحان، هیئت امنای مساجد و هیئت‌های عمومی برای برگزاری یکپارچه نماز عید فطر، چگونگی ضرورت برگزاری نماز عید فطر در مساجد شهر و روستا، چگونگی سیمای ظاهری شهرها، معابر و مصلای نماز شهرها را از مهم‌ترین سوالات طرح شده برای برپایی یکپارچه نماز عید سعید فطر عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول