اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم احیای شب قدر در مصلای تهران برگزار می‌شود

مصلای امام خمینی آماده برگزاری نماز عید فطر است

خبرگزاری فارس: مجری طرح مصلی امام خمینی(ره) تهران با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب قدر در مصلای امام خمینی گفت: این مصلی آماده برگزاری نماز در عید فطر است.

مصلای امام خمینی آماده برگزاری نماز عید فطر است

محمدرضا میرمحمدی امروز در حاشیه سفر به زنجان و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صحن اصلی مصلای امام خمینی تهران آماده برگزاری مراسم احیای شب‌های بیست‌و‌یکم و بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان است.

وی تصریح کرد: مساحت این صحن پنج هکتار است که پس از تلاش‌های بسیار توسط مهندسین پیمانکار و مشاور و سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی آماده برگزاری این مراسم بزرگ شده است.

مجری طرح مصلای امام خمینی (ره) تهران با بیان اینکه دو سال بود که برای آماده‌سازی این صحن تلاش می‌شد، افزود: نظافت صحن مصلی نیز امروز با تلاش مسئولان به پایان رسید.

وی افزود: امشب صدا و سیما در مصلی مستقر و مراسم را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

میرمحمدی با اشاره به آماده بودن مصلی برای برگزاری نماز عید سعید فطر افزود: مصلی از هر جهت آماده برگزاری نماز عید سعید فطر است و فقط برخی مسائل امنیتی وجود دارد، که باید آنها نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه برخی مسائل مربوط به برگزاری نماز عید سعید فطر متعاقبا از سوی مسئولان اعلام خواهد شد، افزود: همه امکانات برای برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر فراهم شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول