اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان:

اتخاد تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در لردگان

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان گفت: تمامی تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در این شهرستان اندیشیده و انجام شده است.

اتخاد تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید نصیری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های عید سعید فطر در لردگان اظهار داشت: عید سعید فطر، عید بندگان خالص خداست چرا که براساس روایات نقل شده از ائمه معصوم، خداوند روزه را برای امتحان بندگان خالص خود قرار داده است.

وی افزود: مهم‌ترین نکته‌ای که هر بنده‌ای را در ماه رمضان بر حرام کردن تمام حلال‌ها بر خود راضی می‌کند، عشق به معبود و قرب به خداوند است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان توجه به آخرت، تلاش برای ساختن دنیا بر اساس آموزه‌های دینی و احسان به مومنان تاکید کرد و گفت: رمضان، فرصت مناسبی برای اصلاح جامعه اسلامی و بیمه کردن آن در برابر خطرات و تهاجمات فرهنگی است.

وی اذعان داشت: عید فطر عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان است.

نصیری گفت: فطر، چیدن میوه‌هایی است که از فطرت می‌جوشد و سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است.

وی افزود: در اسلام و فرهنگ انقلاب اسلامی ایران عید فطر از جایگاهی والایی برخوردار است و این یکی از برترین اعیاد در فرهنگ ما است.

نصیری تاکید کرد: این عید زمان مناسبی برای توبه و تقرب به خداوند متعال است و تمام مسلمانان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی بر ضرورت اقامه باشکوه نماز عید فطر سال جاری در شهرستان لردگان تاکید کرد و گفت: در سال جاری مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان حضور گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول