اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملایر:

هدف خبرنگاران رشد و اعتلای جامعه باشد

خبرگزاری فارس: شهردار ملایر هدف خبرنگاران را رشد و اعتلای جامعه و رفع مشکلات مردم خواند.

هدف خبرنگاران رشد و اعتلای جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علیرضا امامی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ملایر اظهار داشت: خبرنگاران با فضائل انسانی سرو کار دارند و هدفشان رشد و اعتلای جامعه و حل مشکلات مردم است.

وی افزود: در کار خبررسانی و خبرنگاری موضوع امانت‌داری بسیار مهم است و لذا باید در امانت‌داری بسیار واقع‌بینانه عمل کنید و با انتقاد سازنده اخبار و اطلاعات را به مردم برسانید.

شهردار ملایر ابراز داشت: عملکرد خبرنگاران انعکاس حرف‌های مجموعه مردم است چرا که در برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های اجرایی سلایق متفاوت است و خبرنگاران با انعکاس خواسته‌های مردم کمک بزرگی به نهادها و دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی بهتر و تعیین اولویت‌ها می‌کنند.

وی تصریح کرد: امکانات در دستگاه‌ها محدود بوده و همه خواسته‌ها و نیازهای مردم در دستگاه‌ها برآورده نمی‌شد و یک خبرنگار با انعکاس درست به موقع و به جا، مدیران نهادهای عمومی و دستگاه‌های دولتی را در تعیین اولویت‌هایی که نیاز مردم و طبق خواسته آنهاست کمک می‌کند.

امامی در تأکید به خبرنگاران افزود: تخریب با انتقاد متفاوت است پس باید در این کار حساس از تخریب منفی دیگران دوری کرد و سعی شود با نگاهی منطقی و عادلانه ذهنیت منفی را از درون جامعه و بین مردم دور کرد.

وی بر همکاری و ارتباط بیشتر مسئولان با خبرنگاران تأکید کرد و گفت: نهایت همکاری در امر اطلاع‌رسانی با خبرنگاران باعث شفاف‌سازی امور و عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: یک خبرنگار خوب باید واقعیات را ببیند و با دید منطقی آن را بنویسد و اگر کار مسئولی ایراد و اشکال دارد با نقد منصفانه آن را بیان کند.

در پایان نیز از خبرنگاران ملایر با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول