اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

مهاجرت معکوس در گرو ارائه خدمات مطلوب به روستاییان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: روستاییان تنها در قبال دریافت خدمات مطلوب دست به مهاجرت معکوس خواهند زد.

مهاجرت معکوس در گرو ارائه خدمات مطلوب به روستاییان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی طرح هادی روستاهای سرعین اظهار داشت: روستاییان ما اقشار زحمتکش و شریفی هستند که تنها خواسته آنان ارائه خدمات مطلوب به ویژه در حوزه مسکن و درمان است که اگر این نیازهای آنان تامین شود شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آموزش و تامین مسکن دیگر خواسته روستاییان است، افزود: دولت با سیاست بسیار مطلوب و رو به توسعه اجرای طرح‌های هادی در روستاها و با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی سبب شده روستاییان ما انگیزه ماندگاری بیشتری را داشته باشند و همین امر مهمترین خواسته ماست.

فرماندار سرعین ادامه داد: ماندگارترین کاری که دولت می‌توانست در روستاها انجام دهد همین طرح های هادی است که امیدواریم با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

این مسئول در ادامه از مسئولان بنیاد مسکن استان خواست با اجرا و اتمام طرح‌های هادی روستایی خدمات‌رسانی به روستاییان را در حد مطلوب اجرایی کرده و نیازهای اساسی آنان را برآورده کنند.

دبیر افتتاح طرح‌های هادی در روستاها را مایه امیدواری برای روستانشینان عنوان کرد و افزود: دقت و تسریع در اجرای پروژه‌های طرح هادی منوط به مشارکت اهالی روستاهاست و اگر روستاییان در اجرایی شدن پروژه‌های طرح هادی مشارکت داشته باشند به همان میزان اجرای این طرح در روستاها با موفقیت همراه خواهد بود.

فرماندار سرعین  بیان داشت: امیدواریم با تخصیص بهتر و به موقع اعتبارات عملیات اجرای فازهای دیگر این روستاها نیز انجام شود.

وی افزود: اعطای اسناد مالکیت، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی از جمله خدماتی است که دولت برای رفاه و آسایش روستاییان انجام می‌دهد و از اثرات بارز این طرح می‌توان به مهاجرت های معکوس در سطح روستاهای استان اشاره کرد.

دبیر در پایان اظهار داشت: اگر در سطح روستاها زیرساخت‌ها قوی شود و پویایی روستاها رونق بگیرد، انگیزه و ماندگاری روستاییان بیشتر شده و این ماندگاری به نفع خود روستاییان و کشور است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول