اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه موقت فردوس:

مسلمانان در شتاب‌بخشی به جریان صهیونیسم‌ستیزی سهیم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان فردوس گفت: همه مسلمانان باید در شتاب بخشیدن به جریان صهیونیسم‌ستیزی سهیم باشند.

مسلمانان در شتاب‌بخشی به جریان صهیونیسم‌ستیزی سهیم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمد مرادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه آحاد ملت مسلمان ایران است.

وی افزود: در اهمیت روز قدس همین بس که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده و بر حضور مردم در این راهپیمایی تاکید کردند.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: امروز صهیونیسم در همه اتفاقاتی که در سطح جهان رخ می‌دهد دست‌اندرکار است و روز به روز نیز به اواخر عمر نحس خود نزدیک می‌شود.

مرادی یادآور شد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیسم بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه موقت فردوس گفت: امسال روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تبلیغات ویژه و گسترده‌ای در این ارتباط انجام شود.

مرادی بر حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در قالب تیم‌های بسیج، هلال‌احمر، ورزشکاران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

وی افزود: روز قدس روزی است که ندای حق‌طلبی ملت بی‌پناه فلسطین به گوش جهانیان می‌رسد و بر همه مسلمانان جهان واجب است که برای نجات مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند و با هم هم‌صدا شوند.

امام جمعه موقت فردوس با اشاره به جنایات آمریکا و صهیونیسم در کشورهای مسلمان تصریح کرد: استکبار از فراگیر شدن نظام اسلامی در کشورهای منطقه هراس دارد؛ بنابراین با ایجاد ناآرامی در شهرها و کشورهای مسلمان‌نشین قصد از بین بردن دنیای اسلام را دارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول