اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

آمادگی کامل استان البرز برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را داریم.

آمادگی کامل استان البرز برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شرایط جامعه جهانی به گونه‌ای است که شاهد افزایش کینه و دشمنی غربی‌ها علیه امت اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و کشورهای زورگوی غربی که تحت نفوذ صهیونیست‌ها هستند، در سال‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را علیه کشورهای مستقل اسلامی به ویژه ایران و سوریه بیشتر کرده و برای ضربه زدن به منافع ما فعال‌تر شده‌اند.

جهان اسلام انزجار خود از صهیونیست‌ها را به نمایش می‌گذارد

معاون سیاسی استاندار البرز تاکید کرد: در چنین شرایطی بیش از گذشته نیازمند وحدت امت اسلامی و تداوم اعتراض‌ها به جنایات غرب و رژیم صهیونیستی هستیم.

رجبی در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: اکثر رسانه‌های بزرگ و پرمخاطب جهان در اختیار غربی‌ها و تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی است و آنها اجازه انتشار واقعیت و اخبار جنایات اسرائیلی‌ها در قدس شریف را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر صهیونیست‌ها باید بدانند که جنایاتی که علیه ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین مرتکب می‌شوند، بی‌پاسخ نمانده و باید در برابر افکار عمومی و ملت‌ها پاسخگوی جنایات خود باشند.

معاون سیاسی استاندار البرز ادامه داد: بنابراین حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم فلسطین، موجب هراس غربی‌ها خواهد شد.

رجبی تاکید کرد: در این روز امت اسلامی یک صدا انزجار و نفرت خود از صهیونیست‌ها را فریاد زده و این صدا باید به گوش جهانیان برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه‌های انجام شده برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: در حال حاضر امکانات لازم برای حضور گسترده مردم در این مراسم فراهم شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به فضل الهی امسال نیز شاهد حضور گسترده، باشکوه و با بصیرت مردم استان البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و ضمن تجدید میثاق با رهبری معظم انقلاب اسلامی، از ملت مظلوم فلسطین با تمام توان دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول