اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم:

قدس خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی فلسطین امروز خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی در برابر یزدیان زمان است.

قدس خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است

حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: طی چند دهه اخیر کشورهای غربی و استکباری تلاش بسیار زیادی برای متفرق کردن امت اسلامی و تحت سلطه قرار دادن جهان اسلام طراحی و اجرا کردند.

وی تصریح کرد: اشغال سرزمین‌های مردم مظلوم فلسطین و استقرار یک حکومت جعلی بخشی از این توطئه به شمار می‌آید.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت تاریخ‌سازی که امام خمینی (ره) آغاز کردند، ساماندهی اعتراضات جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی است.

محمدی‌نژاد تاکید کرد: پیش از این امت اسلامی علیرغم اینکه برخی از حاکمان سرسپرده جسارت اعتراض به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش را نداشتند، حرکت‌هایی را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دانند، اما پس از نامگذاری روز جهانی قدس این حرکت‌ها ساماندهی شد.

وی افزود: پس از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان، اقتدار و عزت امت اسلامی به کشورهای غربی اثبات شد.

این مسئول در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در رباط کریم مبنی بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس امسال چه تفاوت‌هایی با گذشته دارد؟ تصریح کرد: در ماه‌های اخیر شاهد هجمه سنگین غرب علیه جهان اسلام هستیم و در این مدت خون‌های بسیاری در کشورهایی چون سوریه و بحرین به زمین ریخته شد.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم متذکر شد: از سوی دیگر شاهد تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران اسلامی هستیم که همه این موارد نشان دهنده جنگ تمام عیار میان جبهه مقاومت اسلامی با استکبار جهانی است.

محمدی‌نژاد تاکید کرد: خط مقدم این نبرد سرزمین‌های اشغالی است و به همین دلیل حضور گسترده امت اسلامی در راهپیمایی امسال منجر به تقویت جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول