اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان اصفهان:

رسانه‌ها نقش اساسی در گفتمان‌‌سازی دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استانداری استان اصفهان گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در گفتمان‌‌سازی دارند و با نگاهی به موفقیت‌ها و حرکت‌های رو به جلوی نظام، این وظایف مشخص می‌شود.

رسانه‌ها نقش اساسی در گفتمان‌‌سازی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان و دومین جشنواره منطقه‌ای که در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار شد، اظهار کرد: به دور از انصاف است کسی رسانه‌های استان اصفهان را کمتر از حد انتظار رصد کند و افزایش کیفی و کمی آنها را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر روز به تعداد خبرنگاران جدید و جوان اضافه می‌شود، تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌هایی که در رسانه‌ها بوده و هست و در واقع به گونه‌ای این مسائل با آنها عجین شده، باز کارهای ماندگاری در این شرایط سخت خلق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: با نگاهی به روند کار رسانه‌ها مشخص است که امروزه رسانه‌های استان در جایگاه بهتری نسبت به گذشته قرار دارند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها مسائل متعددی را به عهده دارند که از آن جمله می‌توان به ایفای نقش موثر آنها در تحولات اجتماعی اشاره کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه امروزه دنیا در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد، گفت: اینک پس از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کارآمدی نظام دینی در اداره جامعه به اثبات رسیده و دشمنان درصدد هستند بزرگترین موفقیت ما را مخدوش کنند و وجود رسانه‌ها سهم عمده‌ای در رساندن این پیام دارد.

وی در ادامه به یکی از آفت‌های رسالت رسانه‌ها اشاره و افزود: چنانچه فضای عمومی رسانه‌ها به یک سری مچ‌گیری‌ها و پرداختن به موضوعاتی که مسائل نخست کشور ما نیست تبدیل شود، منجر به عدم ارسال این پیام موفقیت بزرگ در حافظه تاریخی کشور می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان اضافه کرد: البته این دلیل نمی‌شود که رسانه‌های ما عاری از نقد باشند و کسی حق ندارد رسانه‌ها را محدود کند و امروزه اینکه بتوانی به این حقوق پایبند باشی هنر است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در گفتمان‌‌سازی دارند و با نگاهی به موفقیت‌ها و حرکت‌های رو به جلوی نظام، این وظایف مشخص می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: این نقد را به رسانه‌های استان دارم که به برخی از نقدها وارد نمی‌شوند و در رسانه‌ها به گفتمان‌سازی نمی‌پردازند و حضور افراد قلم به دست و خبره با تحصیلات دانشگاهی می‌تواند به این امر کمک کند.

وی در قسمتی دیگری از صحبت‌های خود به مصوبات پیشنهادی در سفر چهارم ریاست جمهوری به استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: آماده شنیدن مصوبات پیشنهادی خبرنگاران در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول