اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)

همایش «بسیج و رسانه» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: ششمین همایش استانی «بسیج و رسانه» به منظور تجلیل از خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان فعال در زمینه انعکاس رویدادهای بسیج و سپاه عصر روز دوشنبه در قم برگزار می‌شود.

همایش «بسیج و رسانه» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی‌بن‌ابیطالب، همایش استانی بسیج و رسانه در راستای تقویت هدفمند رابطه و تعامل بین بسیج و رسانه‌های جمعی و همچنین بهره‌مندی از نقطه نظرات اصحاب رسانه به منظور رفع نواقص و مشکلات ارتباطی و بیان دیدگاه‌ها و نظرات فرماندهان ساعت 18 روز دوشنبه در ستاد سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

در این همایش مدیر کل صدا و سیما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون نقش رسانه‌های جمعی در ترویج فرهنگ بسیج می‌پردازند.

تجلیل از عموم خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و نویسندگان دعوت شده در همایش و همچنین تجلیل ویژه از فعالین عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌ها و رویدادهای بسیج و سپاه از برنامه‌های این همایش است.

این همایش با اقامه نماز جماعت و همچنین برگزاری مراسم ضیافت افطاری پایان می‌یابد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول