اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم:

نقش رسانه‌ها در رشد جامعه بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم گفت: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی نقش بی‌بدیلی دارند و باید تلاش کنند از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و زمینه رشد جامعه را به وجود آورند.

نقش رسانه‌ها در رشد جامعه بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، ولی‌الله توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سمیرم به منظور تجلیل از آنها از خبرنگاری به عنوان شغلی حساس و خطیر یاد کرد و افزود: خبرنگاری یک مسوولیت بسیار سنگین در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی و فرهنگی است.

وی افزود: رسانه‌ها در فرهنگ سازی نقش بی بدیلی دارند و باید تلاش کنند از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و زمینه رشد جامعه را به وجود آورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم تصریح کرد: در واقع خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند که باید تمام وقایع و رویدادها را به طور کامل صحیح و واقعی انعکاس دهند.

یکی از خبرنگاران نیز در این نشست با بیان اینکه مهم‌ترین جایگاه خبرنگاران این است که ادامه دهنده رسالت پیامبران هستند، اضافه کرد: مقام و منزلت خبرنگاران بسیار والا و ارزنده است و از این رو باید خبرنگاران متعهد و دلسوز قدر خود را دانسته و از این فرصت به بهترین نحو در راستای خدمت‌رسانی صحیح به جامعه و ترویج آگاهی مردم استفاده کنند.

بهنام افشاری اضافه کرد: حضرت زینب (س) بزرگ‌ترین خبرنگار تاریخ است که با انتقال پیام واقعه عاشورا به نسل‌های بعد، حادثه کربلا را ماندگار کرد.

در ادامه این نشست که به منظور تجلیل از خبرنگاران شهرستان برگزار شده بود هر کدام از خبرنگاران در مورد ارزش و جایگاه خبرنگاری و نیز مشکلات این حوزه از جمله نبود وسیله نقلیه برای تهیه گزارش و انعکاس خبرهای سطح شهرستان پرداختند.

به گزارش فارس، رئیس اداره ارشاد اسلامی سمیرم در این نشست از خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری فارس، ایرنا، ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، ماهنامه فریاد کوهستان، و روزنامه همشهری با اهدای هدایا تجلیل کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول