اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس:

رسانه‌های فعال می‌توانند مشکلات مدیریتی را حل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس از رسانه‌های فعال در این استان خواست تا در چند ماه آینده در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند و کمک کنند تا مشکلات مدیریتی این دانشگاه حل شود.

رسانه‌های فعال می‌توانند مشکلات مدیریتی را حل کنند

محمدهادی ایمانیه امروز در حاشیه مراسم تجلیل از سه نفر از خبرنگاران رسانه‌های استان فارس اظهار داشت: هر چه محاصره تحریم تنگ‌تر شود حلقه‌های محاصره با همت و تدبیر جوانان این مرز و بوم شکسته شده و گاه راه‌هایی برای پاره‌ای کمبودها ابداع می‌شود که در آینده نیز می‌تواند منشا ثمر باشد.

وی اضافه کرد: تحریم دشمنان یک‌سری مشکلات را برای ما ایجاد می‌کند اما به مصداق "عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری" در کل سودی برای دشمن ندارد.

این مقام مسئول از رسانه‌های فعال در این استان خواست تا در چند ماه آینده در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند و کمک کنند تا مشکلات مدیریت شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه تمام مشکلات به علت تحریم نیست، افزود: برخی از مشکلات ناشی از مدیریت داخلی است و امسال باید برای افزایش تولید ملی تلاش شایانی در کشور صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز رشد تجهیزات پزشکی که در چند ماه گذشته ایجاد شد و سایتی که در اداره تجهیزات در نظر گرفته‌ایم، هر زمان مشکلی در هر مرکز درمانی ایجاد شود بلافاصله رصد شده و معاونت‌های مرتبط برای رفع آن در کمترین زمان ممکن می‌کوشند.

وی اضافه کرد: برخی کمبودها در زمینه موارد دارویی بیماری‌های حساس به دلیل آنکه تولید این داروها توسط چند کشور ویژه صورت می‌گیرد به وجود آمده و این امر نشان‌دهنده خباثت دولت‌های غربی است که حتی در مورد مسائل پزشکی و انسانی نیز رحم ندارند.

ایمانیه گفت: گاز هلیم برای اتاق عمل ضروری است و در حال حاضر برای کشف و تولید این گاز در داخل کشور برنامه‌هایی داریم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول