اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

ریشه ناداوری‌ها در المپیک باید بررسی شود

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه ناداوری‌ها علیه ورزشکاران ایرانی در المپیک باید بررسی شده و بدانیم چرا با ما چنین رفتاری دارند.

ریشه ناداوری‌ها در المپیک باید بررسی شود

بیژن نوباوه وطن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر و در پاسخ به این پرسش که کمیسیون فرهنگی مجلس آیا شرایط ورزشکاران ایرانی در المپیک را بررسی می‌کند،‌ گفت: ما نیز مانند دیگر مردم ایران به صورت لحظه به لحظه عملکرد کاروان ورزشی کشورمان را رصد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع ناداوری‌ها در مورد علی مظاهری و به ویژه سعید عبدولی را تماشا کرده و به عنوان یک ایرانی از این رخداد ناراحت هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در رایزنی‌هایی که با دیگر نمایندگان داشتیم و به ویژه مسائلی که همکارنمان در فراکسیون ورزش پیگیری می‌کنند، مقرر شد که پس از بازگشت کاروان المپیک ایران و اتمام رقابت‌ها مسائل رخ داده در این بازی‌های حساس را بررسی کنیم.

نوباوه گفت: در حال حاضر اقدام خاصی نمی‌توان انجام داد،‌ اما 2 هدف را در نظر داریم یکی تقدیر از ورزشکارانی که با ناداوری حق آنها تضییع شد و دیگری بررسی دلایل و ریشه‌های این ناداوری است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست باید از علی مظاهری و سعید عبدولی تقدیر شود،‌ چرا که این جوانان تمام تلاش خود را برای برافراشتن پرچم مقدس کشورمان انجام دادند.

نداشتن نماینده در مجامع ورزشی مشکل‌ساز شده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اما مهمترین کار این است که ما دلایل این ناداوری‌ها را بررسی و برای آینده مانع از تداوم ناداوری‌ها شویم.

نوباوه تاکید کرد: متاسفانه عدم حضور موثر کشورمان در مجامع ورزشی و در اختیار نداشتن کرسی‌های حساس جهانی، موجب می‌شود که به راحتی حق ورزشکاران ایرانی در المپیک و رقابت‌های جهانی خورده شود.

وی در پایان گفت: بنابراین باید به این مشکل پرداخت و با اقدامات زیربنایی مانع از تداوم ناداوری‌ها در حق ورزشکاران ایرانی شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول